eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych- na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych- na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych- na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5b32ed-81d2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udziela się, na podstawie art. 214 ust.1 pkt 11 ustawy Pzp, Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Lasowicach 48, gm. Ścinawa z uwagi na spełnienie poniższych warunków:a. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;,b. ponad
90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę, o której mowa w lit. a, c. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168292,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia w systemie ciągłym usług związanych z:
1) utrzymaniem czystości i porządku na terenach zielonych (w tym usuwanie odpadów oraz odpadów biodegradowalnych);
2) grabieniem liści i opadłych uschniętych gałęzi – 1-2 x w roku;
3) koszeniem terenów zielonych – roślinność nie może
przekraczać 20 cm wysokości, a częstotliwość koszenia
uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości
roślinności (trawa, szczaw, mlecz i inne). Po skoszeniu wysokość
roślinności powinna wynosić min. 5 cm max. 7cm. Po koszeniu
trawnik powinien być wyrównany;
4) dokonywaniem nasadzeń (w tym wynikających z decyzji
Starosty Lubińskiego zezwalających na wycinkę) - min. 1:1 za
usunięte drzewo lub krzew, nasadzeń uzupełniających – w razie
konieczności, nasadzeń roślin na klombach i kwietnikach - w
razie konieczności;
5) utrzymaniem i pielęgnacją krzewów – w razie konieczności;
6) cięciami pielęgnacyjnymi żywopłotów – ok. 300 mb;
7) Utrzymaniem i pielęgnacją kwietników, klombów i skalniaków
– 5 kwietników co najmniej 2 razy do roku;
8) Przecinką drzew i krzewów, usuwaniem posuszu – w razie
konieczności;
1) Wycinką drzew i krzewów:
a) Usunięcie drzewa o obwodzie pnia do 50 cm, na które
konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego
na wysokości 130 cm - ok. 10 szt.;
b) Usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 50 cm do 100 cm, na
które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie,
mierzonego na wysokości 130 cm– ok. 8 szt.;
c) Usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 100 cm do 200 cm, na
które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie,
mierzonego na wysokości 130 cm
– ok. 5 szt.;
d) Usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 200 cm do 300 cm, na
które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie,
mierzonego na wysokości 130 cm– ok. 5 szt.;
e) Usunięcie drzewa o obwodzie pnia powyżej 300 cm, na które
konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego
na wysokości 130 cm - ok 4 szt.;
9) Usunięcie krzewu lub krzewów na które jest wymagane
uzyskanie zezwolenie na usunięcie tj. powyżej 25m2 – ok. 4
szt.;
10) Usuwaniem drzew których obwód pnia na wysokości 5 cm nie
przekracza:
a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz
klonu srebrzystego,
b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii
akacjowej oraz platanu klonolistnego,
c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew – ok 7 szt.
11) Usuwaniem krzewu albo krzewów rosnących w skupisku, o
powierzchni do 25 m2 – ok 2 szt.;
12) Przedmiot zamówienia obejmuje uporządkowanie terenu
(wszystkie pozostałości po pracach tj. między innymi trociny,
gałęzie oraz resztki drewna, wykonawca zobowiązany jest
uprzątnąć w ramach niniejszego zamówienia, własnym
staraniem i na własny koszt).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ścinawie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922516548

7.3.3) Ulica: Lasowice 48

7.3.4) Miejscowość: Ścinawa

7.3.5) Kod pocztowy: 59-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.