eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Budowa Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127755 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 230 53 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 54 230 53 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15ee573-b3db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000550/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054315/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2994424,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik, budynku użyteczności publicznej, jednokondygnacyjnego niepodpiwniczonego, przykrytego dachem wielospadowym o kącie nachylenia 30°. Budynek, którego budowa jest przedmiotem niniejszego zamówienia, to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem wielospadowym o kącie nachylenia 30°. Rzut budynku ma kształt prostokątny, przełamany w północnej części w stronę północno-zachodnią. Elewacja frontowa jest równoległa do granicy 316 z działką drogową nr 272 i drogi powiatowej. Budynek posadowiony będzie na ławach fundamentowych wykonanych w gruncie poniżej strefy przemarzania.
Od strony wschodniej i zachodniej elewację cofnięto do środka bryły tworząc podcień osłaniający wejście do budynku i wyjście z pomieszczeń użytkowych na część rekreacyjna działki, wykończone będą płytkami klinkierowymi w kolorze ceglanym niejednolitym. Pozostałe elewacje oraz dach wykończone będą płytkami z włóknocementu, w kolorze grafitowym, układanymi w stylu francuskim (w romby). Dach przechodzić będzie płynnie w elewację bez wysuniętego okapu.
Stolarkę okienną wykonać z aluminium w kolorze ciemnego dębu.
Budynek dostosowany jest do warunków zabudowy opisanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 28.sierpnia 2020r.
W ramach robót budowlanych należy w szczególności wykonać:
1) roboty przygotowawcze
2) roboty ziemne
3) wybudować budynek użyteczności publicznej - . konstrukcji murowych - wykonanie ścian fundamentowych z bloczka betonowego;- wykonanie murów zewnętrznych i wewnętrznych z pustaka ceramicznego, pokrytego dachem przykrytego dachem wielospadowym wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej, wod.-kan., instalacji ppoż. oraz centralnego ogrzewania; instalacji elektrycznej i telefonicznej oraz okablowania komputerowego; wykonanie izolacji przeciwwodnych; docieplenie ścian płytami z polistyrenu ekstrudowanego, zabezpieczonymi siatką elewacyjną; docieplenie ścian płytami z wełny skalnej, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie elewacji; dociepleniu dachu, pokryciu dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi; montaż stolarki okiennej (montaż podokienników i parapetów wewnętrznych) i drzwiowej;
4) zewnętrzne instalacje sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej od budynku do studni; montaż oczyszczalni bioloficznej i przepompowni ścieków, preizolowane instalacje c.o.; montaż podziemnego zbiornika gazu, przepompowni i oczyszczalni wraz z tunelami rozsączającymi; montaż studni kanalizacji sanitarnych ; montaż płyty i zbiornika gazu wraz z armaturą; montaż zewnętrznej instalacji gazowej od zbiornika do pompy ciepła wraz z armatura; montaż zewnętrznej instalacji co preizolowanej od pompy ciepła do budynku;. przygotowanie fundamentów pod zewnętrzną gazową pompę ciepła oraz agregaty klimatyzacji i wentylacji;
5) konstrukcję kwietników przed wejściem głównym;
6) konstrukcję masztów flagowych;
7) konstrukcję stojaków na rowery;
8) ustawić w głębi działki y altanę na kontenery na odpady stałe – konstrukcja modułowa;
9) nawierzchnię z kostki betonowej - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z tłucznia – warstwa górna 0/31,5 mm gr. 12cm; podbudowa z tłucznia – warstwa dolna 0/61 mm gr. 15cm; geowłóknina o gramaturze 200g/m2; warstwa odcinająca z piasku 15cm, Is>0,97;
10) nawierzchnię z bruku klinkierowego - bruk klinkierowy grubości 5,2 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z tłucznia – warstwa górna 0/31,5 mm gr. 12cm; podbudowa z tłucznia – warstwa dolna 0/61 mm gr. 15cm; geowłóknina o gramaturze 200g/m2; warstwa odcinająca z piasku 15cm, Is>0,97;
11) nawierzchnię z teokraty; geokrata z wypełnienie żwirem grubości 5 cm; podsypka z pospółki gr. 3 cm; podbudowa z tłucznia 0/31,5 mm gr. 30cm; geowłóknina o gramaturze 200g/m2;
Charakterystyczne parametry rozbudowy:
Parametry budynku
1) powierzchnia użytkowa - 543,32 m2 ;
2) kubatura - 3050,00 m3;
3) długość - 24,20 m;
4) szerokość elewacji - 33,00 m;
5) wysokość - 8,30 m;
6) liczba kondygnacji - 1
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie zawiera Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót –załącznik nr 9 do SWZ.
2. Rozwiązania równoważne
2.1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
2.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Opis musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
3.1.1.Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
2) roboty ziemne;
3) wykonanie elementów żelbetowych;
4)wykonanie robót tynkarskich;
5) wykonanie konstrukcji dachu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3633700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4021315,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3633700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Iwański Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "DAWBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8881031558

7.3.3) Ulica: Barska 12A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne,roboty instalacji sanitarnych , stolarka okienna i drzwiowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3633700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.