Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Przygodzicach - zamówienie dodatkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625927722
1.5.8.) Numer faksu: 625927000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Przygodzicach - zamówienie dodatkowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be679cc3-b72f-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027934/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Przygodzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a.
Zamawiający realizuje zamówienie polegające na ociepleniu, remoncie i przebudowie budynku Urzędu, w systemie zaprojektuj-wybuduj. Wyłoniono Wykonawcę w trybie przetargu nieograniczonego. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych ujawniono istniejące braki/wady w przebudowywanym obiekcie. Ścianki działowe G-K były bez mocowań posadowione na parkiecie, który z kolei przeznaczony był do rozbiórki. Podczas demontażu posadzek stwierdzono, iż strop nad parterem - typu Kleina - jest w stanie surowym. Ponadto konstrukcja drewnianych podwalin w kilku pomieszczeniach na I piętrze stanowi bariery architektoniczne, które należy usunąć, jednocześnie wzmacniając konstrukcje stropu. cd. Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rg.271.5.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98260,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Przygodzicach, w tym: rozbiórka istniejących ścianek działowych gipsowo-kartonowych na I piętrze oraz wykonanie nowych ścianek G-K po wykonaniu warstw posadzkowych, wykonanie posadzki oraz wzmocnienie konstrukcji stropu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAT-BUD Zbigniew Warga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680069201
7.3.3) Ulica: Ferica 9
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120860,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z powyższym określono zakres prac koniecznych do wykonania (demontaż ścianek działowych oraz wykonanie nowych, wykonanie warstw posadzkowych z uwzględnieniem izolacji akustycznej oraz wzmocnienie konstrukcji stropu), które nie zostały uwzględnione w Programie funkcjonalno-użytkowym, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. Konieczność wykonania przedmiotowych robót budowlanych powstała na etapie wykonywania prac rozbiórkowych w obiekcie. Wyjątkowa sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po żadnej ze stron, której Zamawiający nie mógł on przewidzieć. Wykonawca składając ofertę nie posiadał wiedzy w zakresie powstałego problemu, ponieważ nie został on ujęty w Programie funkcjonalno-użytkowym. Wobec powyższego został określony zakres nowych robót koniecznych do prawidłowego zakończenia podstawowego zakresu robót przez Wykonawcę, zgodnie ze sztuką budowlaną, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, a które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i realizacji celu umowy. Wykonanie robót budowlanych w zakresie ww. robót zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy z istotnych przyczyn:
1) plac budowy znajduje się we władaniu tegoż Wykonawcy,
2) aby prawidłowo zakończyć świadczenie dotychczas udzielone na przebudowę, remont i ocieplenie obiektu, muszą zostać wykonane roboty dodatkowe,
3) zlecenie koniecznych do wykonania robót dotychczasowemu Wykonawcy pozwoli na zachowanie wszelkich środków na egzekwowanie gwarancji i rękojmi na wykonane prace, które funkcjonalnie są ze sobą powiązane i trudno byłoby przypisać wady nienależycie wykonanych prac w zakresie konstrukcyjno-budowlanym przez różnych wykonawców.
Roboty budowlane mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- BZP.271.49.2024 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: " Sport, integracja, zabawa na osiedlu Kaduk" - wykonanie ogrodzenia - realizacja w ramach BO.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.