eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu "PrzyStań DiM".



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca08620a-b5f3-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 304 w związku z art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ZPIZ/TP/D/3/2022) wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZPIZ/TP/D/3/2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/D/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa
Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

34912100-4 - Wózki popychane

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39516100-3 - Meble tapicerowane

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

PAKIETY NR 1 – 18
Postępowanie ww. zakresie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy Pzp ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne” w związku z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zaoferowane przez Wykonawcę wartości brutto, potencjalnie najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietów nr 1-18 przekraczają wartości brutto przeznaczone przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia ww. pakietach.

PAKIET NR 19
Postępowanie ww. zakresie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy Pzp ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne” w związku z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna, ważna oferta w zakresie Pakietu nr 19 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa, ul. Bogusławskiego 4, 58-500 Jelenia Góra podlega czynności odrzucenia z przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.” Szczegółowe uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty zawarte w piśmie znak: SPZOZ/ZPIZ/188/2022 z dnia 13.04.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.