eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie modernizacji EGiB wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Marcinowice, pow. świdnicki, woj. dolnośląskie wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji EGiB wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Marcinowice, pow. świdnicki, woj. dolnośląskie wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji EGiB wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Marcinowice, pow. świdnicki, woj. dolnośląskie wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b4695c-9acc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016680/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074993/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Mysłaków (021905_2.0009) w gminie Marcinowice
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1190), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.

1.2 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącymi załącznik nr 2 do projektu umowy. Każde zadanie realizowane będzie w 4 etapach, a etapy obejmują działania, które podlegać będą kontroli w maksymalnie 3 iteracjach kontrolnych.
1) Etap 1 - analiza i ocena przydatności materiałów PZGiK. Etap 1 to jedno działanie, które obejmuje następujące prace:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy (PBGiK),
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materiałów PZGiK oraz ocena ich przydatności w zakresie możliwości ich wykorzystania do prac modernizacyjnych,
c) wykonanie pomiaru kontrolnego istniejących punktów osnowy geodezyjnej, ponowne wyrównanie osnowy,
d) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych na podstawie danych pozyskanych z PZGiK,
e) ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych,
f) kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek i użytków,
g) weryfikacja danych z bazami PESEL, REGON, EMUiA, NKW w celu wyeliminowania rozbieżności,
h) przygotowanie roboczej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w lit. a - h, wytypowanie działek do ustalenia/wyznaczenia przebiegu granic oraz budynków do pomiaru,
i) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli,
j) kontrola opracowania przez Zamawiającego i odbiór etapu 1.

2) Etap 2 – wykonanie pomiarów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji technicznej oraz opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 2 obejmuje 2 działania w ramach których nastąpi:
a) uczestnictwo w zebraniach informacyjnych zorganizowanych przez Zamawiającego dla właścicieli i władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym
modernizacją EGiB. W ramach tych spotkań wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych i harmonogram ich wykonania,
b) protokolarne ustalenie/wyznaczenie granic działek ewidencyjnych i pomiar opisujących te granice punktów granicznych,
c) skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w PZGiK, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia/wyznaczenia przebiegu granic, także w celu wyeliminowania rozbieżności występujących na granicach sąsiadujących ze sobą obrębów ewidencyjnych, w tym obrębów zlokalizowanych w sąsiedniej gminie lub powiecie,
d) pomiar w terenie budynków,
e) pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali na podstawie: dokumentacji architektoniczno–budowlanej, dokumentacji PZGiK, wywiadu terenowego,
f) porównanie prowadzonej przez Starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych,
g) pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych i w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji dla tych użytków w oparciu o przepisy rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
h) sporządzenie w podziale na obręby ewidencyjne, projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
i) obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych,
j) przygotowanie roboczej bazy danych (RBD) ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac etapu 1 i etapu 2,
k) przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego (bazy danych wraz z utworzonymi na jej podstawie raportami), który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów,
l) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli,
m) kontrola opracowania przez Zamawiającego i odbiór prac etapu 2.

3) Etap 3 – wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 3 obejmuje 3 działania w ramach których nastąpi:
a) przygotowanie i udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego,
b) dokonanie aktualizacji przez Wykonawcę opracowanego projektu operatu opisowo-kartograficznego w oparciu o zmiany, które zostały wprowadzone do ewidencji gruntów i budynków od momentu przekazania operatu do kontroli do rozpoczęcia wyłożenia,
c) przygotowanie przez Wykonawcę ostatecznej RBD zawierającej bazę danych EGiB (projekt opisowo-kartograficzny) oraz raporty w postaci rejestrów, kartotek i mapy ewidencyjnej, potrzebne do wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
e) rozpatrzenie uwag wniesionych na wyłożeniu,
f) aktualizacja przez Wykonawcę operatu technicznego o wyniki rozstrzygnięć uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia Wykonawca oraz przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB,
g) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB – styki obrębów,
h) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB danymi po modernizacji,
i) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli,
j) kontrola opracowania przez Zamawiającego,
k) zasilenie produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3.

4) Etap 4 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje następujące działania:
a) wykonanie działań harmonizujących baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB oraz sporządzenie raportów,
b) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT,
c) przekazanie wyników prac etapu 4 do kontroli,
d) kontrola opracowania przez Zamawiającego,
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 244250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Strzelce (021905_2.0012) w gminie Marcinowice,
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1190), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.

1.2 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącymi załącznik nr 2 do projektu umowy. Każde zadanie realizowane będzie w 4 etapach, a etapy obejmują działania, które podlegać będą kontroli w maksymalnie 3 iteracjach kontrolnych.
1) Etap 1 - analiza i ocena przydatności materiałów PZGiK. Etap 1 to jedno działanie, które obejmuje następujące prace:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy (PBGiK),
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materiałów PZGiK oraz ocena ich przydatności w zakresie możliwości ich wykorzystania do prac modernizacyjnych,
c) wykonanie pomiaru kontrolnego istniejących punktów osnowy geodezyjnej, ponowne wyrównanie osnowy,
d) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych na podstawie danych pozyskanych z PZGiK,
e) ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych,
f) kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek i użytków,
g) weryfikacja danych z bazami PESEL, REGON, EMUiA, NKW w celu wyeliminowania rozbieżności,
h) przygotowanie roboczej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w lit. a - h, wytypowanie działek do ustalenia/wyznaczenia przebiegu granic oraz budynków do pomiaru,
i) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli,
j) kontrola opracowania przez Zamawiającego i odbiór etapu 1.

2) Etap 2 – wykonanie pomiarów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji technicznej oraz opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 2 obejmuje 2 działania w ramach których nastąpi:
a) uczestnictwo w zebraniach informacyjnych zorganizowanych przez Zamawiającego dla właścicieli i władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym
modernizacją EGiB. W ramach tych spotkań wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych i harmonogram ich wykonania,
b) protokolarne ustalenie/wyznaczenie granic działek ewidencyjnych i pomiar opisujących te granice punktów granicznych,
c) skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w PZGiK, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia/wyznaczenia przebiegu granic, także w celu wyeliminowania rozbieżności występujących na granicach sąsiadujących ze sobą obrębów ewidencyjnych, w tym obrębów zlokalizowanych w sąsiedniej gminie lub powiecie,
d) pomiar w terenie budynków,
e) pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali na podstawie: dokumentacji architektoniczno–budowlanej, dokumentacji PZGiK, wywiadu terenowego,
f) porównanie prowadzonej przez Starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych,
g) pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych i w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji dla tych użytków w oparciu o przepisy rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
h) sporządzenie w podziale na obręby ewidencyjne, projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
i) obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych,
j) przygotowanie roboczej bazy danych (RBD) ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac etapu 1 i etapu 2,
k) przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego (bazy danych wraz z utworzonymi na jej podstawie raportami), który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów,
l) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli,
m) kontrola opracowania przez Zamawiającego i odbiór prac etapu 2.

3) Etap 3 – wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 3 obejmuje 3 działania w ramach których nastąpi:
a) przygotowanie i udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego,
b) dokonanie aktualizacji przez Wykonawcę opracowanego projektu operatu opisowo-kartograficznego w oparciu o zmiany, które zostały wprowadzone do ewidencji gruntów i budynków od momentu przekazania operatu do kontroli do rozpoczęcia wyłożenia,
c) przygotowanie przez Wykonawcę ostatecznej RBD zawierającej bazę danych EGiB (projekt opisowo-kartograficzny) oraz raporty w postaci rejestrów, kartotek i mapy ewidencyjnej, potrzebne do wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
e) rozpatrzenie uwag wniesionych na wyłożeniu,
f) aktualizacja przez Wykonawcę operatu technicznego o wyniki rozstrzygnięć uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia Wykonawca oraz przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB,
g) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB – styki obrębów,
h) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB danymi po modernizacji,
i) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli,
j) kontrola opracowania przez Zamawiającego,
k) zasilenie produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3.

4) Etap 4 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje następujące działania:
a) wykonanie działań harmonizujących baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB oraz sporządzenie raportów,
b) przygotowanie danych dla Zamawiającego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT,
c) przekazanie wyników prac etapu 4 do kontroli,
d) kontrola opracowania przez Zamawiającego,
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 170500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGGP Aero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731256310

7.3.3) Ulica: ul. Kaczkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na dzień składania ofert nie jest znany wykaz podwykonawców.
Zakres rzeczowy zamówienia, który zostanie
powierzony podwykonawcy-Prace terenowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGGP Aero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731256310

7.3.3) Ulica: ul. Kaczkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na dzień składania ofert nie jest znany wykaz podwykonawców.
Zakres rzeczowy zamówienia, który zostanie
powierzony podwykonawcy-Prace terenowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.