eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3652403

1.5.8.) Numer faksu: 71 3652782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fdd5099-9614-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074057/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204983,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.

4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 34088,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji
Skarbowej we Wrocławiu.
2.Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją
i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.

4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 22908,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji
Skarbowej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją
i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.
17. Spuszczenie wody przed okresem zimowym i napełnienie po okresie zimowym agregatu wody lodowej w Dolnośląskim Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu.
18. Pomiar wydajności wentylacji w pomieszczeniach skarbca w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu.
4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 147985,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67964,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964

7.3.3) Ulica: Syrokomii 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-141

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56302,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17859,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37667,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17859,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964

7.3.3) Ulica: Syrokomii 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-141

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28166,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107957,1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264636,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107957,1 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964

7.3.3) Ulica: Syrokomii 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-141

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167660,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.