eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSTiO nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000404890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerzy Września 1939 nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-659

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: technikum12@abramowski.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: abramowski.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663a8010-ab3c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00098677/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycja dotycząca łazienek/sanitariatów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/146/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiot zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie przebudowy i modernizacji istniejącego węzła sanitarno-szatniowego przy sali gimnastycznej z rozdziałem na część męską i żeńską w branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej.
2.. Zakres robót budowlanych zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje wykonanie:
2.1. Dokumentacji projektowej dla wykonania przebudowy i modernizacji istniejącego węzła sanitarno-szatniowego przy sali gimnastycznej z rozdziałem na część męską i żeńską w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, w terminach:
a) wykonanie koncepcji programowo przestrzennej i przedłożenie do podpisu - do 20 dni od zawarcia umowy;
b) wykonany projekt budowlany i techniczny należy złożyć Zamawiającemu do akceptacji – maksymalnie do 8 tygodni od podpisania umowy.
2.2. Uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień projektowych i materiałów niezbędnych do wykonania zadania (z odpowiednim, wynikającym z przepisów budowlanych, wyprzedzeniem).
2.3. Wykonanie robót budowlanych przebudowy i modernizacji istniejącego węzła sanitarno-szatniowego przy sali gimnastycznej z rozdziałem na część męską i żeńską, w szczególności:
a) roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe (wykucia, nadproża),
- izolacje przeciwwilgociowe, termiczne i posadzkowe,
- murowanie ścian i ścianek, tynkowanie,
- sufit podwieszany,
- płytkowanie ścian i posadzek,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- malowanie ścian farbą lateksową i olejną,
- wywóz i utylizacja gruzu,
- roboty pomocnicze,
b) roboty instalacyjne – elektryczne:
- wymiana oświetlenia wraz z osprzętem i okablowaniem
- wykonanie nowych instalacji teleinformatycznych z osprzętem
- wykonanie pomiarów elektrycznych
c) roboty instalacyjne -wod.-kan. i co.:
- -rurarz wodociągowy i kanalizacyjny (podposadzkowy i w ścianach)
- rurarz i grzejniki co.
-„biały montaż" - baterie, prysznice, muszle ustępowe, umywalki, kabiny prysznicowe HPL,
d) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej zawierającej: atesty, aprobaty techniczne lub certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji,
e) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania.
Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik
nr 8 do SWZ, stanowiący integralną część SWZ.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w tym nieskrępowany dostęp oraz bezpieczne korzystanie z budynku w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny z oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.