eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego - Zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127147 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego – Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego – Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73de4f9f-da50-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Dostawa produktów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101237/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.20.2021.KDD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298765,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100954,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego” obejmująca:
Zadanie nr 1: Dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego na terenie Wrocławia
Dostarczona woda mineralna musi mieć ogólną zawartość rozpuszczonych składników mineralnych w ilości co najmniej: 600 mg/l.
Dostawy następować będą partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykaz adresów dostaw wraz z podziałem ilości zawiera Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający przewiduje jedną dostawę w ramach jednej jednostki wskazanej w Załączniku nr 4 do SWZ w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca będzie realizować umowę przy wykorzystaniu własnego transportu, na własny koszt i ryzyko, dostarczając zamówioną wodę do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, włącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. Asortyment ma być dostarczony w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, pochodzić z bieżącej produkcji, którego termin przydatności do spożycia jest nie krótszy niż 9 miesięcy licząc od dnia jego dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981200-0 - Gazowane wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 98879 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego” obejmująca:
Zadanie nr 2: Dostawa wody mineralnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego do Wojsławic Niemcza
Dostarczona woda mineralna musi mieć ogólną zawartość rozpuszczonych składników mineralnych w ilości co najmniej: 600 mg/l.
Dostawy następować będą partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykaz adresów dostaw wraz z podziałem ilości zawiera Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający przewiduje jedną dostawę w ramach jednej jednostki wskazanej w Załączniku nr 4 do SWZ w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca będzie realizować umowę przy wykorzystaniu własnego transportu, na własny koszt i ryzyko, dostarczając zamówioną wodę do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, włącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. Asortyment ma być dostarczony w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, pochodzić z bieżącej produkcji, którego termin przydatności do spożycia jest nie krótszy niż 9 miesięcy licząc od dnia jego dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981200-0 - Gazowane wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 2075,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116054,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116054,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116054,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021927290

7.3.3) Ulica: Ul. Wrocławska 33D (Hala F),

7.3.4) Miejscowość: Dłuogłęka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116054,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2060,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2060,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021927290

7.3.3) Ulica: Ul. Wrocławska 33D (Hala F),

7.3.4) Miejscowość: Dłuogłęka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2060,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.