eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Zagospodarowanie terenu przy budynku gminnym na działce nr 117/4 w Brzozie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126695 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy budynku gminnym na działce nr 117/4 w Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA WIEŚ WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-060

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48523206868

1.5.8.) Numer faksu: +48523206850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wysota@nowawieswielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowawieswielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowawieswielka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy budynku gminnym na działce nr 117/4 w Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0214603-caa4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu przy budynku gminnym na działce nr 117/4 w Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080731/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPL.271.16.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1017678,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy budynku gminnym na działce nr 117/4 w Brzozie, polegające na budowie parkingów wraz z drogami manewrowymi i dojazdowymi, chodników, zjazdu, dojścia dla pieszych do parkingów, zagospodarowaniu zieleni oraz budowie odwodnienia. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
2) roboty ziemne;
3) dostawę i montaż studni z kręgów żelbetonowych o średnicy 1000 mm z włazem żeliwnym - 6 szt.;
4) dostawę i montaż studzienki kanalizacyjnej systemowej o średnicy 600 mm - 1 szt.;
5) dostawę i montaż studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem - 9 szt.;
6) dostawę i montaż separatora substancji ropopochodnych ze zintegrowanym osadnikiem i kanałem odciążającym o przepływie nominalnym 6 l/s i pojemności osadnika 2,5 m3 - 1 szt.;
7) budowę układu retencyjno-rozsączającego ze skrzynek rozsączających - 60 szt.;
8) budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 śr. 200-315 mm - 163 m;
9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm i 8 cm koloru szarego i czerwonego - 2890 m2;
10) regulację istniejących urządzeń;
11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
12) wykonanie trawników z pielęgnacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845606,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1023139,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845606,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODIB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542926185

7.3.3) Ulica: Łabiszyńska 6

7.3.4) Miejscowość: Olimpin

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845606,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.