eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126627 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367557209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poturzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-854

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817415992

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sp16.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://g16-lublin.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baa02b56-bd34-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057648/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067913/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KOS.261.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 755540,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych
dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.
4.2 Wykonawca będzie żywił uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina
w Lublinie (z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej) w cenie jednostkowej obiadu wskazanej w ofercie.
4.3 Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie wrzesień 2021 r.- czerwiec 2022 r. będzie wynosić około 145 600. Szacunkowa liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym dniu wyniesie około 800. Liczba wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów. Podana liczba jest szacunkowa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku jej zmniejszenia lub zwiększenia. Wynagrodzenie płacone Wykonawcy będzie rozliczane na podstawie ilości wydanych obiadów po cenie jednostkowej podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia liczby posiłków więcej niż 5 % w stosunku do zakładanej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mniejszą liczbę posiłków niż szacowana.
4.4 W celu realizacji zamówienia, Zamawiający: użyczy Wykonawcy niezbędne pomieszczenie kuchenne (ekspedycję) o pow. 33,6 m², użyczy jadalnię o pow.134 m² na czas prowadzenia żywienia. Załącznik nr 7 do SWZ stanowi Wzór Umowy Użyczenia, która reguluje zasady użyczenia oraz odpowiedzialność za powierzone mienie. Użyczone pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne.
4.5 Użyczone pomieszczenie należy wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Są to w szczególności: bemar gastronomiczny, zmywarka/wyparzarka, przelotowa szafa na naczynia, kuchenka mikrofalowa oraz inne, które Wykonawca uzna za niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia publicznego.
4.6 Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu ustalenia, czy użyczone pomieszczenie pomieści sprzęt jaki Wykonawca zamierza zainstalować w miejscu użyczenia.
4.7 Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż uczniowie Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.
4.8 Zamawiający, informuje, że dzienna wartość wsadu do kotła przypadająca na 1 ucznia
w celu zapewnienia odpowiedniej jakości posiłków – należy przyjąć na poziomie - zapewniającym odpowiednio jakość posiłku zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu . Wartość tą należy ująć w cenie jednostkowej obiadu.
4.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.):
1) przygotowywanie posiłków;
2) podawanie posiłków;
3) sprzątanie pomieszczeń;
4) nadzór i kontrola nad produktami spożywczymi, układanie jadłospisów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób jak i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań regulują zapisy wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870688 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119664 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870688 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Food Investment S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 4

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-549

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870688 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.