eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prostki › Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B

1.5.2.) Miejscowość: Prostki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876112012

1.5.8.) Numer faksu: 876112079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8f39b3-adfc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004421/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach wraz z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2845528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów gminnych oraz modernizacja oświetlenia na terenie gminy Prostki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Zadanie:
Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach.
Część nr 2 - Zadanie:
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki.
UWAGA:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób:
Części nr 1 zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
Części nr 2 zadania w systemie wybuduj na podstawie załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
CZĘŚĆ I - zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
1. Zagospodarowanie terenów gminnych w Prostkach.
Przedmiotem inwestycji jest: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg
i ciągów jezdnych gminnych w miejscowości Prostki pomiędzy skrzyżowaniami z drogą krajową na działce o nr geod. 381 (obręb 0031 Prostki) – ul. 1 Maja oraz pomiędzy drogami gminnymi na działkach o nr geod. 470/12, 470/18 i 471 (obręb 0031 Prostki) wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr geod. 246 i 253 (obręb 0031 Prostki) oraz pełnienie nadzoru autorskiego (zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym).
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część A:
-rozbiórkę części budynków gospodarczych i garażowych,
-rozbiórkę masztu antenowego i przeniesienie anteny na dach urzędu gminy,
-budowę nowych budynków/boksów gospodarczych w technologii, szeregowej blaszanej na nawierzchni z kostki betonowej.
-budowę parkingu o liczbie miejsc parkingowych w technologii kostka brukowa, płyty ażurowe,
-budowę drogi dojazdowej w technologii: kostka brukowa,
-urządzenie zieleni - krzewy ozdobne,
-oświetlenie zewnętrzne: oświetlenie parkingu,
-oświetlenie zewnętrzne: oświetlenie promenady,
-mała architektura: ławki, kosze na śmieci, kwietniki, wiaty śmietnikowe,
-przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej.
Część B
-przebudowę (przełożenie kostki) ciągu pieszego,
-budowę parkingu,
-budowa miejsc utwardzonych,
-wymiana poszycia drewnianego wraz z elementami konstrukcyjnymi na mostku/kładce pieszej wraz z balustradami i podświetleniem kładki,
-urządzenie zieleni - krzewy ozdobne,
-mała architektura: ławki, kosze na śmieci, kwietniki,
-wykonanie barierek ochronnych drewnianych.
Proces inwestycyjny podczas realizacji zadania będzie obejmował:
1. sporządzenie mapy do celów projektowych,
2. sporządzenie projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających
z aktualnych przepisów wszystkich niezbędnych do realizacji procesu budowlanego: opinii, zgód, uzgodnień i właściwych pozwoleń,
3. sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót,
4. sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
5. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6. sporządzenie stałych organizacji ruchu i tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwych opinii , uzgodnień i pozwoleń.
7. realizację robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową,
8. zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,
9. wykonawca zapewni kierownika budowy,
10. zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem,
11. przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego,
12. wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno -Użytkowy. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ (PFU).

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1. wykonania i oddania przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z wykonaną na podstawie PFU dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
2. wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat,
3. ustalenia lokalizacji, wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowania materiałów,
4. uporządkowania placu budowy,
5. przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, parkingi, dojazdy) przed terminem zakończenia robót,
6. naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego,
7. oznakowania, niezbędne zabezpieczenie terenu,
8. usunięcia i utylizacji odpadów bez dodatkowego wynagrodzenia,
9. przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu,
10. wykonania dokumentacji powykonawczej,
Wszystkie w/w elementy zamówienia zostaną ujęte w cenie ofertowej.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r.
poz. 2351 ze zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją).
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami oraz gwarancji na zamontowane urządzenia.
Okres gwarancji ustala się na co najmniej 48 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia.
Jeżeli w SWZ lub w załączonych do niej: projektach - PFU, opisach technicznych, formularzach zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, czy urządzeń służących do realizacji niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie,
a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w PFU pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w PFU.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp.
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

CZĘŚĆ II - zadania w systemie „wykonaj” na podstawie załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.

1. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki.
Zakresem inwestycji jest modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Prostki (miejscowości: Bobry, Bogusze, Borki, Bzury, Cisy, Czyprki, Dąbrowskie, Długochorzele, Długosze, Dybowo, Dybówko, Glinki, Gorczyce, Guty Rożyńkie, Jebramki, Katarzynowo, Kobylin, Kobylinek, Kopijki, Kosinowo, Krupin, Krzywińskie, Krzywe, Kurzątki, Lipińskie Małe, Marchewki, Miechowo, Miłusze, Nowaki, Olszewo, Ostrykół, Popowo, Prostki, Rożyńsk Wielki, Sokółki, Sołtmany, Taczki, Wiśniowo Ełckie, Wojtele, Zawady, Żelazki).
Zakres (I etap) dotyczy wymiany 566 szt. istniejących wyeksploatowanych opraw drogowych na oprawy z wymiennym źródłem światła LED, wymiany wysięgników wraz z przewodem i gniazdem bezpiecznikowym oraz wymiany cyfrowych programatorów astronomicznych w szafach oświetleniowych. W przypadku istniejących opraw parkowych, modernizacja dotyczy wymiany 41 szt. źródła światła na LED-owe.
UWAGA:
Materiały z rozbiórki (oprawy, żarówki, wysięgniki oraz osprzęt) należy przekazać dla Zamawiającego. Dotyczy opraw z ulicy Kolejowa, Zielona, Lipińskie Małe i Miłusze. Pozostałe oprawy Wykonawca winien zutylizować na koszt własny.
Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ (Dokumentacja projektowa).
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1. wykonania i oddania przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
2. ustalenia lokalizacji, wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowania materiałów,
3. uporządkowania placu budowy,
4. przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, parkingi, dojazdy) przed terminem zakończenia robót,
5. naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego,
6. oznakowania, niezbędne zabezpieczenie terenu,
7. usunięcia i utylizacji odpadów bez dodatkowego wynagrodzenia,
8. przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu,
9. wykonania dokumentacji powykonawczej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota złożonej oferty cenowej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 1 656 000,00 zł, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.