eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: "Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126382 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f5c2af-bd49-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063921/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/05/21/ZP26/2020-282

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2926829,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu części pomieszczeń budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 92 w Poznaniu na pomieszczenia Centrum Usług Wspólnych Obsługi Finansowej Szkół i Placówek Oświatowych w oparciu o wielobranżową dokumentację projektową(PB i PW).

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty budowlane :
1. roboty rozbiórkowe, też dotyczące posadzki na parterze (w zakresie szybu windowego zgodnie z PB i PW),
2. wykonanie nowego przyłącza wodociągowego,
3. wykonanie szybu windowego wraz z kabiną, przegłębienie pomieszczenia w poziomie piwnicy budynku na podszybie oraz wszelkie konieczne prace konstrukcyjne,
4. roboty w zakresie węzła cieplnego,
5. roboty w zakresie docieplenia dachu,
6. roboty w zakresie instalacji p.poż, instalacji co, instalacji wod-kan (bez białego montażu na II i III piętrze),
7. instalacje elektryczne zgodnie z opisem branży elektroinstalacyjnej –
7.1 Planowane w przerwy w dostawie energii elektrycznej dla celów przełączeń zasileń powinny być wcześniej uzgodnione z odbiorcami i użytkownikami pomieszczeń budynku oraz ze służbami ENEA Sp. z o.o. gdy takowe prace odbywają się na obcym majątku.

7.2 Za prace pod napięciem odpowiada poleceniodawca i wykonawca prac elektroinstalacyjnych.
7.3 Zgodnie z projektem wykonawczym budowa instalacji wlz. i montaż rozdzielnicy -T0.B, na parterze klatki schodowej „B” nie wymaga realizacji w czasie gdy wynajmowane są pomieszczenia parteru innym użytkownikom (przedszkole). To wyposażenie wskazano w projekcie dla układu docelowego po przejęciu do użytkowania przez Centrum UWOFSiPO.
8. ocieplenie poddasza i okładziny GK na sufitach i skosach pomieszczeń II i III piętra,
9. Wszelkie prace remontowe powinny być wykonane tak aby można było dokonać zgłoszenia do uzyskania częściowego pozwolenia na użytkowanie,
10. roboty budowlane w zakresie II i III piętra wykonać tylko w zakresie wszystkich instalacji stanowiących konieczną całość,

11. Z wykonania przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu wyłączono:
a. roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów II i III piętra
b. roboty wykończeniowe w zakresie posadzek II i III piętra
c. stolarkę drzwiową nową i odrestaurowanie starej II i III piętra
d. odrestaurowanie stolarki okiennej
e. renowację balustrad schodowych
f. instalacje kontroli dostępu
g. instalacje audio-video
Opis robót remontowych należy rozpatrywać łącznie z rysunkami zmian budowlanych. Wszelkie roboty wykończeniowe należy wykonać wg wytycznych i zaleceń producenta, wyłącznie przy użyciu materiałów posiadających atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Prace należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia.
Ostateczny dobór kolorystyki i detali takich jak wygląd stolarki, kolorystyka ścian, płytek i wykładzin podłogowych należy uzgodnić z Inwestorem i projektantem na etapie realizacji.
Projekt zakłada zachowanie istniejącej bryły budynku. Powierzchnia zabudowy, gabaryty obiektu nie ulegną zmianie. Prace remontowe będą polegały na przebudowaniu wnętrza .

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3585465,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3585465,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3585465,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721267583

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3585465,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.