eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzikowiec › Budowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dzikowiec



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dzikowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIKOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62

1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 21 09

1.5.8.) Numer faksu: 17 22 74 508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminadzikowiec.pl/16-bip.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dzikowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da939ae-9faf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009949/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dzikowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dzikowiec”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach, przebudowach oraz budowach dróg gminnych w miejscowościach położonych na terenie Gminy Dzikowiec. Zakres wykonania zadania będzie polegać na wykonaniu poniższych zadań:
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilcza Wola;
2) Przebudowa drogi gminnej nr 104 270 R Spie-Karby w miejscowości Wilcza Wola;
3) Budowa drogi gminnej w miejscowości Mechowiec;
4) Przebudowa drogi gminnej nr 104 278 R Wilcza Wola-Jaśkowe-Puzie
w miejscowości Wilcza Wola;
5) Przebudowa drogi gminnej nr 104 272 R Spie-Remiza w miejscowości Wilcza Wola;
6) Przebudowa drogi gminnej Mechowiec-Zagrody Mechowieckie w miejscowości Mechowiec;
7) Przebudowa drogi gminnej Kopcie-Wysokoniwka-Gutowiec w miejscowości Kopcie;
8) Przebudowa drogi gminnej nr 104 321 R Nowy Dzikowiec-Oczyszczalnia
w miejscowości Nowy Dzikowiec;
9) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilcza Wola-Majdańskie;
10) Przebudowa drogi gminnej Wilcza Wola-Sudoły w miejscowości Wilcza Wola;
11) Remont drogi gminnej nr 104 319 R Nowy Dzikowiec-Ośrodek Zdrowia
w miejscowości Nowy Dzikowiec;
12) Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Wilcza Wola;
13) Przebudowa drogi gminnej Spie do remizy w miejscowości Wilcza Wola;
14) Przebudowa drogi gminnej Lipnica-Wilcza Wola nr 104 255 R w miejscowości Lipnica;
15) Rozbudowa drogi gminnej Spie-Karby w miejscowości Wilcza Wola;
16) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilcza Wola-Maziarnia;
17) Przebudowa drogi gminnej nr 104 319 R Nowy Dzikowiec-Ośrodek Zdrowia w miejscowości Nowy Dzikowiec.
Obowiązki Wykonawcy będą obejmowały:
a) wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu Umowy zgodnie z niniejszą Umową, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz aktualnie obowiązującymi normami polskimi, prawem budowlanym, wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi i innymi obwiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) opracowanie harmonogramu realizacji prac;
c) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej, wytyczenie obiektów oraz wykonanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu Umowy i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
d) prowadzenia dokumentacji budowy,
e) urządzenia, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy i robót oraz utrzymanie ww. składników w należytym stanie w tym zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia terenu robót, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy,
f) uporządkowanie terenu przyległego do terenu prowadzonych robót,
g) organizowania pracy z zachowaniem warunków BHP i ppoż określonych
w przepisach szczegółowych,
h) osoby przebywające na terenie budowy z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy realizujący roboty/prace na terenie budowy posiadać będą identyfikatory pozwalające na zweryfikowanie firmy Wykonawcy lub Podwykonawców, np. kamizelki ostrzegawcze z nazwą firmy,
i) dokonanie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych;
j) uczestniczenie w procesie odbioru obiektu,
k) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egzemplarzy operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać umowę, ofertę, kosztorys ofertowy, umowy
z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, operat geodezyjny wraz z potwierdzeniem złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, rozliczenie finansowe, kosztorysy powykonawcze, zgłoszenie
o zakończeniu robót i zgłoszenie do odbioru zadania, oświadczenia uprawionych kierowników robót.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
2) Projekt budowlany;
3) Materiały do zgłoszenia robót budowlanych;
4) Przedmiary robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym,
5) Dokumenty formalno – prawne;
6) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
Główny przedmiot:
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy.
Przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje
o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót.
Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy dla w/w zadania
zgodnie z załączonym przedmiarem robót na wezwanie Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ze względu na zakres
i specyfikę robót związanych z przedmiotem zamówienia publicznego. Planowane do realizacji zamówienie jest zadaniem, którego etapy wymagają wykonywania za ustaloną kolejnością przez jednego wykonawcę. Wszystkie etapy robót są powiązane ze sobą i ściśle uzależnione od siebie, a ich wykonywanie realizowane jest sukcesywnie wg kolejności technicznych i technologicznych. Podział zamówienia na zadania powodowałby zwiększenie kosztów inwestycji po względem takim, że Wykonawcy powielaliby koszty pośrednie prac, co wpływałoby na koszty inwestycji. W każdej z ofert częściowych wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia tego samego rodzaju sprzętu w sytuacji, w której składając jedną ofertę, użycie sprzętu wyceniłby jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane są rozwiązania wymagające użycia wielorodzajowego sprzętu budowlanego. W przypadku podziału na części Wykonawcy powielaliby koszty m.in. dostawy materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji, koszty kadry zarządzającej procesem budowlanym, koszty przygotowania dokumentacji powykonawczej czy obsługi geodezyjnej, co wpływałoby niekorzystnie dla Zamawiającego na koszty inwestycji. W każdej z ofert częściowych Wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia dostawy tego samego rodzaju materiału, w sytuacji, w której, składając jedną ofertę, dostawę materiału wyceniłby jednokrotnie.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji,
2) tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji,
3) Zamawiający wskazuje, że wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji projektowej, kosztorysach lub przedmiarach ma charakter przykładowy i nadrzędna jest zasada dopuszczania stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych; w takiej sytuacji Zamawiający wymaga, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego,
4) w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w opisie przedmiotu zamówienia,
5) dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; wszystkie zapisy specyfikacji należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym
w dokumentacji technicznej; w sytuacji, gdy wymagania w specyfikacji przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte
w specyfikacji.
6) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6784255,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8577367,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6784255,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 864 118 41 56, REGON: 292583274

7.3.3) Ulica: Piaseczno 44

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno 44

7.3.5) Kod pocztowy: 27-670

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6784255,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.