Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125383 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb79468-908c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000945/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Prace termomodernizacyjne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Konopnickiej w Inowrocławiu oraz budynku Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Powiatu Inowrocławskiego - II etap -dotyczy cz. 1 i 22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2709540,89 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace termomodernizacyjne w budynku Zespołu Szkółim. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację budynku szkoły, łącznika i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, w tym:
docieplenie ścian zewnętrznych (nadziemia i w gruncie),
wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
wymianę luksferów,
wykonanie oświetlenia części elewacji,
inne roboty towarzyszące,
wykonanie dokumentacji powykonawczej,
b) termomodernizację obiektu Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy – instalacje, w tym:
instalacje grzewcze wraz z węzłem cieplnym,
instalacja wentylacji,
instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
roboty towarzyszące w tym próby ciśnieniowe, badania, pomiary, rozruchy itp.
instalacje elektryczne oraz Aparatura Kontrolno-Pomiarowa
i Automatyka.
wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1949291,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace termomodernizacyjne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację budynku szkoły wraz z łącznikiem II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu,
z wyłączeniem prac w zakresie izolacji ścian piwnic w tzw. „starej części” szkoły, w tym:
docieplenie ścian zewnętrznych tzw. „nowej części”
wraz z łącznikiem,
docieplenie stropodachów tzw. „nowej części” i łącznika,
wykonanie dodatkowych schodów w przedsionku tzw. „nowej części”
inne roboty towarzyszące,
wykonanie dokumentacji powykonawczej,
b) wykonanie węzła podmieszania pompowego w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, w tym:
instalacje elektryczne i Aparatura Kontrolno-Pomiarowa
i Automatyka,
instalacje sanitarne,
roboty towarzyszące, w tym próby ciśnieniowe, badania, pomiary, rozruchy itp.,
wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 541164,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Renowacja ścian piwnic tzw. „starej części” budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu.Zakres przedmiotu zamówienia dla części 3 obejmuje renowację ścian piwnic tzw. „starej części” budynku II Liceum Ogólnokształcącego
im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu (izolację ścian piwnic
w „starej części” szkoły), w tym:
wykonanie przepon poziomych na wszystkich ścianach zewnętrznych piwnic,
po wykonaniu odkrywek rzeczywista ocena stopnia wilgotności ścian zewnętrznych i fundamentów,
wykonanie izolacji pionowych ścian zewnętrznych,
wykonanie tynków regulujących zawilgocenie na całej wysokości ścian piwnic (wewnątrz) wraz z malowaniem ścian,
wykonanie prac płytkarskich oraz inne prace towarzyszące w celu odtworzenia stanu pierwotnego,
wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 219084,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2627832,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2654658,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2638645,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2638645,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717533,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743424,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717533,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe BUDMONT Jarosław Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882140798
7.3.3) Ulica: Miodowa 8
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, wykonawcy nie są znani
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE "BUDMONT" - JAROSŁAW ZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 717533,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277606,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386749,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277606,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277606,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.