Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080446/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00095377/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00098677/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00101855/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124847 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazową i termomodernizacja budynku Przedszkola nr 32 w dzielnicy Kamień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.43.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazową i termomodernizacja budynku Przedszkola nr 32 w dzielnicy Kamień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eda16c9-ca9c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przedszkole nr 32, dz. Kamień; termomodernizacja budynku wraz ze zmianą kotłowni węglowej na gazową i budową wewnętrznej instalacji gazu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9644703,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1136794,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazową i termomodernizacja budynku Przedszkola
nr 32 w dzielnicy Kamień.
Ogólny zakres robót:
likwidacja istniejącej kotłowni węglowej opartej o dwa kotły węglowe wraz
z demontażem przynależnej technologii kotłowni,
likwidacja zsypów na węgiel (wg części budowlanej),
likwidacja komina spalinowego na zewnątrz budynku (wg części budowlanej),
wykonanie technologii kotłowni gazowej opartej o kaskadę dwóch kotłów gazowych zasilanych gazem płynnym (z możliwością przezbrojenia na gaz ziemny GZ50),
wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu wraz ze zbiornikiem na gaz płynny (UWAGA! Do wykonawcy będzie należało wykonanie robót przygotowawczych w zakresie posadowienia i montażu podziemnych zbiorników na gaz płynny. W wycenie nie należy ujmować kosztu zbiorników. Zbiorniki dostarczy i zamontuje dostawca gazu z którym Inwestor/Użytkownik podpisze umowę dzierżawy),
roboty elektryczne i AKPiA towarzyszące w kotłowni,
roboty ogólnobudowlane w kotłowni,
roboty demontażowe instalacji c.o., w tym m.in. demontaż grzejników, rurociągów, zaworów itp.,
roboty montażowe w zakresie instalacji c.o., w tym m.in. montaż grzejników, rurociągów, zaworów, głowic termostatycznych itp.,
roboty demontażowe istniejącej instalacji odgromowej,
roboty montażowe instalacji odgromowej,
roboty w zakresie wykonania uziemienia otokowego,
roboty demontażowe w zakresie elewacji, dachu i innych elementów budowlanych,
roboty termomodernizacyjne w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemnych i podziemnych oraz poddasza (stropodachu),
roboty w zakresie dachu,
roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej,
inne roboty towarzyszące, remontowe i wykończeniowe,
wywóz złomu zdemontowanego w obiekcie na składowisko złomu (wartość złomu Wykonawca uwzględni w cenie oferty),
wywóz gruzu na składowisko odpadów.
W ramach prac termomodernizacyjnych należy również wykonać instalację kablową pod przyszłościową instalację kamer do monitoringu wizyjnego terenu wokół obiektu. Należy doprowadzić okablowanie pod instalację 8 szt. kamer zewnętrznych. Okablowanie wykonać kablem UTP 4x2x0,5 kat 5e LSOH.
Kable:
zainstalować na elewacji pod warstwą ocieplenia w peszlu ochronnym niepalnym o średnicy min 16 mm,
zakończyć w kompaktowych, zewnętrznych, elewacyjnych puszkach kamerowych,
należy wprowadzić do wnętrza budynku poprzez wykonany przewiert
w ścianie zewnętrznej. Miejsca doprowadzenia okablowania wewnątrz budynku
i instalacji puszek zostaną wskazane na etapie realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac instalacji kablowej pod przyszłą instalację kamer określony jest
w przedmiarze robót.
Czynności i informacje dodatkowe:
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tablicy informacyjnej
o wymiarach 0,8 x 1,2 m (2 szt.) związanych z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (szczegóły na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych ),
tablicę informacyjną należy:
wykonać z tworzywa sztucznego wraz nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne,
umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji oraz po realizacji inwestycji,
umieścić na przedmiocie inwestycji lub w jej pobliżu, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym,
wymagane przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika pracowników
w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji,
wymagane opracowanie instrukcji obsługi urządzeń,
podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest projekt budowlano-wykonawczy, który wraz z załączonym przedmiarem robót (stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia) stanowi opis przedmiotu zamówienia,
wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w cenie ofertowej.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: przedmiot zamówienia dotyczy prac budowlanych i instalacji technologicznych oraz elektrycznych, które nie wprowadzają żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonanie instalacji sanitarnych
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- wykonanie prac ogólnobudowlanych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
dokumentacja projektowa,
przedmiary robót,
STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu - art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.