eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI PN. "Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124807 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI PN.
„Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 361-49-69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mss.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI PN.
„Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765f96f2-caa6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004006/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do MSzSz Sp. zo.o. w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu” w ramach Konkursu RPMA.04.02.00-IP.01-14-104/20, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działania 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.341.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 599946,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą „Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do MSS Sp. z o. o. w Radomiu” w tym:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami we wszystkich branżach w ramach umowy o nadzór inwestorski,
2) opracowanie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac projektowych i robót termomodernizacyjnych z podziałem na elementy robót stanowiące odrębne pozycje odbiorowe,
3) uzgadnianie z Zamawiającym szczegółowych rozwiązań projektowych,
4) sprawdzanie zgodności wykonywanych projektów z wytycznymi zamawiającego, przepisami prawa budowlanego, PFU i zapisami projektu unijnego, odbiór tych prac i przekazywanie ich Zamawiającemu.
5) kontrola realizacji inwestycji zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, BHP i obowiązującymi przepisami,
6) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego,
7) sukcesywne przekazywanie wykonawcy robót termomodernizacyjnych frontu robót, przy udziale Zamawiającego,
8) pomoc w zorganizowaniu realizacji robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z zawartą z Zamawiającym umową, zatwierdzonym harmonogramem robót oraz umową z Instytucją Zarządzająca,
9) uzgadnianie z użytkownikiem warunków i możliwości prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych z uwzględnieniem niezakłóconego użytkowania obiektu w obiekcie czynnym.
10) przeprowadzanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
11) sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z wytycznymi Zamawiającego oraz dokumentacją projektową i zapisami projektu unijnego,
12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i odbiór zakończonych elementów robót,
13) sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym rozliczeń robót i faktur przekazywanych przez Wykonawcę robót,
14) dopilnowanie uporządkowania terenu po wykonanych robotach, oraz wywozu wszelkich nieczystości z terenu realizacji inwestycji,
15) udział w odbiorach częściowych i końcowym zrealizowanej inwestycji,
16) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót ,
17) sprawozdawczość w zakresie prowadzonej inwestycji,
18) realizacja promocji projektu,
19) rozliczenie umowy o roboty budowlane i prace projektowe w przypadku jej rozwiązania,
20) przygotowanie rozliczenia końcowego inwestycji, w zakresie rzeczowo-finansowym,
21) przeprowadzenie promocji projektu zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym oraz regulaminie konkursu RPO i UM.
22) po zrealizowaniu robót termomodernizacyjnych wykonanie audytu ex-post, celem wykazania, że osiągnięte zostały wskaźniki zakładane w projekcie.
23) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego.
24) monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego w ramach otrzymanej dotacji Unijnej.
25) nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez Wykonawcę Inwestycji, poprzez opracowanie audytu ex post.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5252570254

7.3.3) Ulica: Kościuszki 80/82

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-437

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.