eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice › Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436771693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3dee2b-b0f2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042687/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.2 Gospodarka odpadami

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach” w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w następujących ilościach:
i. projekt budowlany – 5 egzemplarzy,
ii. projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy,
iii. przedmiar robót – 2 egzemplarze,
iv. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egzemplarze.
v. kosztorys – 2 egzemplarze,
b. uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
c. w ramach prac budowlanych przewidywany zakres obejmuje:
i. montaż wagi najazdowej,
ii. budowę nowego ogrodzenia,
iii. uzupełnienie obszaru utwardzonego wraz z remontem istniejącego utwardzenia,
iv. budowę boksów (magazynów) w konstrukcji stalowej,
v. budowę murowanych magazynów,
vi. wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz trawy,
vii. wykonanie niezbędnego powierzchniowego odwodnienia terenu oraz obiektów,
viii. wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej,
ix. wykonanie instalacji oświetlenia i monitoringu terenu,
x. zakup i ustawienie stanowisk z kontenerami (pojemnikami) – wszystkie kontenery (pojemniki) wykonane wg normy.
d. w ramach prac rozbiórkowych przewidywany zakres obejmuje:
i. rozbiórkę rampy żelbetowej,
ii. rozbiórkę istniejących garaży blaszanych,
iii. rozbiórkę płotu (przęsła betonowe) od strony południowej działki,
e. wyposażenie boksu 1 na odpady nadające się do ponownego użycia:
i. szafki/stojaki z relingami (do wieszania ubrań) min. 4 szt. o całkowitej długości wieszania nie mniejszej niż 8 m
ii. kosze stalowe, siatkowe – 5 szt. (do magazynowania), na kółkach, poj. min. 0,4 m3,
iii. stół warsztatowy z półką dolną – 1 szt.
f. wyposażenie boksu 2 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
i. kosze stalowe, siatkowe o pojemności ok. 1 m3 – 2 szt. na małogabarytowy zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
ii. 3 pojemniki na odzież i tekstylia
g. wyposażenie – pojemniki i kontenery w magazynach i na placu:
i. kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe niepalne typ A (do 5t) - 5 szt.
ii. kontener typ D (do 5t) na odpady zielone (kompostujący) - 1 szt.
iii. pojemnik kontener na kółkach na odpady niepalne, poj. 1,1 m3 typ B i M (do 0,5 t) - 4 szt. (2B+2M)
iv. kontener na odpady palne typ K i H (do 5t) - 6 szt. (5K+1H)
v. pojemnik kontener na kółkach na odpady palne typ E,F,G,R (do 0,5t) - 8 szt. (2E+2F+2G+2R)
vi. plastikowe skrzynio-palety na akumulatory - 2 szt.
vii. pojemniki na baterie - 2 szt.
viii. pojemniki na leki - 3 szt.
ix. pojemniki na świetlówki (lampy i freony) - 2 szt.
x. beczki na chemikalia z wannami (płynne niebezpieczne) - 8 szt.
xi. pojemniki na sorbent (podwójne) - 2 szt.
xii. pojemnik na odzież i tekstylia, poj. 1100 l (zlokalizowany w magazynie C) - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 07.03.2023r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.