eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala - powtórka zadania 1



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82646a7d-ac60-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/08/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu w siedzibie Zamawiającego - Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu Kościuszki 18; 37-500 Jarosław
2. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z ilością zamówienia zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 6 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Brak podziału na części zamówienia spowodowany jest możliwością powstania nadmiernych trudności lub kosztów przy realizacji dostawy. Podział zamówienia z uwagi na jego wielkość nie jest uzasadniony. Podział mógłby doprowadzić do braku ofert na jedną lub więcej części, co z kolei przyczyniłoby się do wydłużenia procedury i realizacji zadania.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym wzrost i zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 30% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo zamówienia składane przez Zamawiającego na dany towar.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są znani.
11. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
13. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień kształtujących prawa
i obowiązki podwykonawcy w zakresie kar umownych oraz postanowień dotyczących warunków wypłaty wynagrodzenia w sposób dla niego mniej korzystny niż prawa i obowiązki wykonawcy, ukształtowane postanowieniami umowy zawartej między zamawiającym,
a wykonawcą.
14. Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Warunków Zamówienia, mowa jest
o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany niniejszym rozdziale, oraz w Załącznikach do SWZ.

1 Krem do rąk glicerynowy 100 ml 720 szt.
2 Środek do udrażniania rur 500 g w żelu 9 szt.
3 Mydło toaletowe w kostce 100g 2020 szt.
4 Pasta BHP 0,5 kg 140 szt.
5 Płyn do mycia naczyń 0,5 l 37 szt.
6 Proszek do szorowania 0.5 kg 330 szt.
7 Krem do golenia 65-75 ml 110 szt.
8 Pędzle do golenia 110 szt.
9 Maszynki do golenia 2 ostrza 1x użytku 510 szt.
10 Zmywaki szorstkie o wym. 12x15 cm 40 szt.
11 Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 190 szt.
12 Końcówka mopa duża sznurkowa 14 szt.
13 Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 6 szt.
14 Przepychacze gumowe 9 szt.
15 Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem 510 par
16 Rękawice gumowe gospodarcze 37 par
17 Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 46 szt.
18 Szczotki ryżowe bez kija 46 szt.
19 Szczotka klozetowa 55 szt.
20 Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 46 szt.
21 Szczotka zmiotka +szufelka 65 szt.
22 Kije drewniane do szczotek drewnianych 95 szt.
23 Ścierki do naczyń domowe o wym 50- 51x30-31 cm 290 szt.
24 Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 460 szt.
25 Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę wym. 45x60 cm 17 szt.
26 Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 2020 opak
27 Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 95 opak
28 Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 10100 szt.
29 Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 5500 szt.
30 Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 6500 szt.
31 Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 190 szt.
32 Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 190 szt.
33 Zmywaki metalowe szorstkie 75 szt.
34 Żarówki 100 WAT 18 szt.
35 Żarówki 40 WAT 18 szt.
36 Żarówki 60 WAT 18 szt.
37 Żarówki 75 WAT 18 szt.
38 Środek emulsja do nabłyszczania i konserwacji wykładzin PCV poj. 750 ml 46 szt.
39 Środek emulsja do nabłyszczania i konserwacji podłóg z drewna o poj. 750 ml 37 szt.
40 Rękawice foliowe 1x użytku 3700 par
41 Środek do konserwacji mebli 250 ml spray 37 szt.
42 Środek w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.750 ml 28 szt.
43 Proszek do prania rzeczy kolorowych 100 kg.
44 Muchozol w areozolu 4 szt.
45 Preparat pleśniobojczy o poj. 0,5 l 14 szt.
46 Kostka do WC 35 - 40 g 130 szt.
47 Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 46 szt.
48 Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1200 szt.
49 Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 2020 szt.
50 Środek w plynie do mycia paneli 750 ml 46 szt.
51 Worki polietylenowe brazowe o poj 60 l, gr 0,08 mm 650 szt.
52 Worki brązowe polietylenowe o wym. 800x1100 cm , gr 0,08 mm 1900 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78683,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78754,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78683,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Techniczno Handlowa Jontex s.c. Paweł i Piotr Smereka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921005800

7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska 1a

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78683,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.