eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Budowa węzła cieplnego w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Mireckiego 28 w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych (...) - pełna nazwa w sekcji IV pkt 4.5.1.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124338 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa węzła cieplnego w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Mireckiego 28 w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych (...) - pełna nazwa w sekcji IV pkt 4.5.1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 295-96-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa węzła cieplnego w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Mireckiego 28 w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych (...) - pełna nazwa w sekcji IV pkt 4.5.1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c98969-c5ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola nr 39 (w tym przebudowa drogi dojazdowej do szkoły , budowa parkingu , drogi pożarowej)- ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085658/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237130,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Zakres robót ,w ramach zadania pn. : Budowa węzła cieplnego w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Mireckiego 28 w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 (w tym: przebudowa drogi dojazdowej do szkoły, budowa parkingu przyszkolnego, drogi pożarowej, przebudowa pasażu pieszego) obejmuje:
• budowę węzła cieplnego w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Mireckiego 28 przystosowaniem pomieszczenia poprzez rozbiórki i wykonanie: robót budowlanych, instalacji wod.-kan., instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej, instalacji AKPiA
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zagospodarowania terenu i nawierzchni chodników i dróg po śladzie wymienianej przez Tauron Ciepło sieci ciepłowniczej i przyłącza (zgodnie z podpisaną Umową o przyłączenie do sieci ciepłowniczej z Tauron Ciepło.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
• dokumentacja techniczna, w tym projekty budowlane i wykonawcze oraz STWiOR. - załącznik nr 6 do SWZ,
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

1.3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą Prawo budowlane (Dz.U.2020 poz.1333 z późn.zm.),
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.).
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.1065 t.j. z dnia 07.06.2019r.)
4. Umową o przyłączenie do sieci ciepłowniczej Nr RH/BP/000472/21 zawartej w dniu 13.05.2021r. pomiędzy Tauron Ciepło spółka z ograniczoną odpowiedzialnością a Gminą Dąbrowa Górnicza- załącznik nr 7 do SWZ.

1.4. Gwarancja jakości i rękojmi za wady:
1. Wykonawca udziela 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot umowy obejmujący licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
2. W okresie tym wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie 14 od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi rozszerza się na okres gwarancji.

2. ROZWIĄzania równoważne
2.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub roboty budowlane dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2.2. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności – załącznik nr 8 do SWZ - Tabela równoważności
2.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
2.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania o przedmiocie jw., do upływu terminu składania ofert tj. 02.07.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.