eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzieln Włochy m.st. Warszawy. Cz I - rej na płd - wsch od Al. Jerozolimskich Cz II - rej na płn- zach od Al. Jerozolimskich



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzieln Włochy m.st. Warszawy. Cz I - rej na płd – wsch od Al. Jerozolimskich Cz II – rej na płn– zach od Al. Jerozolimskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 48224434200

1.5.8.) Numer faksu: 48224434203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzieln Włochy m.st. Warszawy. Cz I - rej na płd – wsch od Al. Jerozolimskich Cz II – rej na płn– zach od Al. Jerozolimskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f4c670b-8367-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017768/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 remont nawierzchni dróg bitumicznych część I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN 5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część I - rejon na płd. – wsch. od Al. Jerozolimskich.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje (Część I ZAMÓWIENIA) prace dotyczące:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową,
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej,
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej,
- zabezpieczenie miejsca awarii,

Prace wymienione wyżej prowadzone będą na podstawie Projektowanych Postanowień Umowy, zgodnie
z Kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w Kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach jakich Przedmiaru robót/Kosztorysu ofertowego.

Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do powszechnie obowiązujących aktów prawnych, a w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 450 t.j.). Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego.

3) Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót budowlanych (CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA) określają Projektowane Postanowienia Umowy wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Kosztorys ofertowy;
b) Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;

2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustaw Pzp) - Część I ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z zapisami §10 Projektowanych Postanowień Umowy.

Zamawiający informuje, iż - nie ma obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

Wartość Części I obejmuje zamówienie podstawowe oraz przewidywane zamówienie podobne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 304878,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II – rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich
2) Przedmiot zamówienia obejmuje (Część II ZAMÓWIENIA) prace dotyczące:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową,
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej,
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej,
- zabezpieczenie miejsca awarii,

Prace wymienione wyżej prowadzone będą na podstawie Projektowanych Postanowień Umowy, zgodnie
z Kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w Kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót/Kosztorysu ofertowego.

Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do powszechnie obowiązujących aktów prawnych, a w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 450 t.j.) . Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego.
3) Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót budowlanych (CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA) określają Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Kosztorys ofertowy;
b) Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;


3. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) -
Część II ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z zapisami §10 Projektowanych Postanowień Umowy.


Zamawiający informuje, iż - nie ma obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

Wartość Części II obejmuje zamówienie podstawowe oraz przewidywane zamówienie podobne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 304878,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221318,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221318,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Roboty Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220000213

7.3.3) Ulica: ul. Zgrupowania Żmija 25/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-875

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221318,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218866,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218866,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAT WITOLD POCIEJEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230043901

7.3.3) Ulica: ul. Stołeczna 56

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218866,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.