eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/laznianowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc83c4c8-a603-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046356/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług hotelarskich na terenie miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPA-271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług hotelarskich na terenie Miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa w pokojach jedno lub dwuosobowych
w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym w Krakowie, spełniającym poniższe wymagania:
a. Położenie Hotelu od siedziby Zamawiającego – nie więcej niż 4,0 km (na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ - najkrótsza droga, pieszo),
b. W przypadku położenia Hotelu do 1,0 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu gościom hotelowym do siedziby Zamawiającego,
c. W przypadku położenia Hotelu o więcej niż 1,0 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest zapewnić bezkosztowy dojazd gościom hotelowym transportem samochodowym do siedziby zamawiającego w czasie do 20 minut od zgłoszenia,
d. Hotel oferuje minimum 20 pokojów w jednej lokalizacji,
e. rozpoczęcie doby hotelowej o godzinie 14:00 i zakończenie doby hotelowej o godzinie 12:00,
f. minimalne wyposażenie pokoju w Hotelu: łóżko (pokój jednoosobowy)/ osobne łóżka (pokój dwuosobowy), stolik, krzesło/ krzesła, szafka/szafki nocne, szafa, TV, bezpłatny dostęp do Internetu, łazienka z umywalką, prysznicem, toaletą, suszarką,
g. pościel oraz ręczniki w standardzie,
h. śniadanie w cenie pokoju,
i. pokoje klimatyzowane.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV 55100000-1 Usługi hotelarskie.
3. Zamawiający wymaga, aby obiekty hotelowe, w których ma nastąpić kwaterunek były wpisane do ewidencji obiektów hotelarskich, prowadzonej przez Marszałka Województwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 poz. 2211 z późn. zm.).
4. Usługi będą świadczone w okresie 9 miesięcy, tj. do 30.11.2023r. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług to 01.03.2023r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług będzie zależny od zakończenia procedury udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza skrócenie okresu realizacji w przypadku wcześniejszego wyczerpania wartości umowy lub przedłużenie umowy w przypadku nie wykorzystania środków w zakładanym terminie realizacji zamówienia.
5. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie, stosownie do bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie każdorazowych zamówień (rezerwacji).
6. Rezerwacje, o których mowa w ust. 5 powyżej dokonywane będą, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego (ilość zamawianych pokoi oraz termin ich udostępniania i zwolnienia), telefonicznie, lub pocztą elektroniczną z 14 dniowym wyprzedzeniem.
7. Szacunkowe ilości zamawianych pokoi, doby hotelowe, zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy.
8. Wskazane w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość rzeczywistych potrzeb może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego i w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Niewyczerpanie zakładanej ilości noclegów nie daje Wykonawcy podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a ponadto jeżeli rezerwacja zostanie odwołana co najmniej na 120 godzin i przed planowanym terminem danego noclegu Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów z tytułu jej dokonania i rezygnacji.
10. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego,
w cenie wskazanej w ofercie, w obiekcie wskazanym w formularzu oferty. W przypadku braku pokoi jednoosobowych, wykonawca może zaproponować Zamawiającemu pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania.
11. Hotel nie może odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku braku wolnych miejsc. W takim przypadku zobowiązany będzie zapewnić pokoje w tym samym standardzie w innym obiekcie.
12. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z SWZ, zawartą umową oraz złożoną ofertą.
13. Wykonawca dołoży szczególnej staranności i poufności przy wykonywaniu wszystkich czynności związanych z realizacją zamówienia.
14. Wykonawca, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, zapewni możliwość anulowania rezerwacji (za pośrednictwem poczty e-mail), najpóźniej do 120 godzin przed planowanym terminem noclegu. Zmian w zakresie terminu rezerwacji można dokonywać bezkosztowo, jeżeli zostanie to zgłoszone przed wykupieniem noclegu. Imiona i nazwiska osób korzystających z usługi hotelowej mogą zostać zmienione przez Zamawiającego do jednego dnia przed planowanym noclegiem.
15. Wykonawca zapewni sprawny kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail) z wyznaczonymi osobami oraz serwis reklamacyjny 24 godziny na dobę w celu m.in. realizacji reklamacji.
16. Wykonawca przejmuje obowiązki składania ewentualnych odwołań i reklamacji dotyczących realizowanych usług hotelowych.
17. W przypadku zarezerwowania przez Wykonawcę miejsca noclegowego niezgodnego ze standardami określonymi w SWZ Wykonawca zapewni, po zgłoszeniu telefonicznym lub w formie elektronicznej, w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, nocleg w standardzie wymaganym lub wyższym wraz z transportem do tego miejsca. Zamawiający w tym wypadku poniesie koszty jedynie do wysokości określonej na zgłoszeniu rezerwacyjnym. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu kar umownych określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących integralną część SWZ.
18. Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej możliwej do uzyskania promocji, upuście etc. niezwłocznie o podjęciu wiadomości o takiej ofercie.
19. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby korzystające z usługi w obiektach, w których zarezerwowane będą miejsca noclegowe.
20. Wykonawca musi wyliczyć i przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SWZ i doświadczenia zawodowego, a przedstawić wypełniając stosownie Załączniki do niniejszej SWZ.
21. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
22. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi
w SWZ.
23. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Kraków East Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905

7.3.3) Ulica: Długa 39

7.3.4) Miejscowość: Masłomiąca

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.