eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strachówka › UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e04263ef-add5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Uporządkowanie infrastruktury komunikacyjnej poprzez budowę dróg na terenie gminy Strachówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7960000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania realizację zadania pn.:
„UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA”
objętego dofinansowaniem
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.)oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu
Nr Edycja2/2021/7278/PolskiLad z dnia 25 lutego 2022 r.
3. Przedmiot umowy składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie 1 – PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA GROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOSCI WIKTORIA
Zadanie przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej w miejscowości Wiktoria o długości 2 160 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:

1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem pozwolenia na budowę/decyzji ZRID:
na odcinku od pik 0+000 do 1+659 na podstawie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego lub decyzja ZRID,
na odcinku od pik 1+659 do pik 2+160 na podstawie decyzji ZRID,
szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 34 szt.

2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości od 4,0 do 5,0 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 9 490 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 1 870 m2.
Konstrukcja jezdni grogi gminnej:
warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S 50/70 - gr. 3 cm,
warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W 50/70 - gr. 4 cm,
warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
wzmocnienie podłoża kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa o gr. 15 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

3) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,5 do 0,75 m o szacunkowej powierzchni: 2 667 m2
Konstrukcja poboczy:
mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
4) Zjazdów o zmiennej szerokości o szacunkowej powierzchni: 350 m2
Konstrukcja zjazdów:
mieszanka kruszywo łamanego 0/32 mm stabilizowane mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

5) Dodatkowe roboty:
• przebudowa sieci teletechnicznej o długości około 700 m,
• zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami typu AROT o dł. Około 29 m,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni,
• rozbiórka istniejącej podbudowy z betonu kruszonego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie wykopów i nasypów,
• wycinka drzew i karczowanie krzewów,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego (muldy trawiaste, rowy, przepusty pod drogą i zjazdami),
• stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• humusowanie i obsianie mieszanką trawa skarp nasypów, muld, skarp rowów,
• uporządkowanie terenu budowy

Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony program funkcjonalno – użytkowy (PFU).


2) Zadanie 2 – PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA GROGI GMINNEJ W MIEJCOWOŚCIACH KĄTY CZERNICKIE – KRAWCOWIZNA
Zadanie przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej w miejscowościach Kąty Czernickie, Krawcowizna o długości 2 143 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:

1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych/decyzji ZRID:
• na podstawie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego lub decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 19 szt.

2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości od 4,0 do 5,0 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 9 775 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 1 315 m2.
Konstrukcja jezdni grogi gminnej:
• warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S 50/70 - gr. 3 cm,
• warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W 50/70 - gr. 4 cm,
• warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
• wzmocnienie podłoża kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa o gr. 15 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

3) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,5 o szacunkowej powierzchni: 2 305 m2

Konstrukcja poboczy:
• mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

4) Zjazdów o zmienne szerokości o szacunkowej powierzchni: 225 m2
Konstrukcja zjazdów:
• mieszanka kruszywo łamanego 0/32 mm stabilizowane mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

5) Dodatkowe roboty:
• przebudowa sieci teletechnicznej o długości około 350 m,
• zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami typu AROT o dł. Około 122 m,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni,
• rozbiórka istniejącej podbudowy z betonu kruszonego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie wykopów i nasypów,
• wycinka drzew i karczowanie krzewów,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego (muldy trawiaste, rowy, przepusty pod drogą i zjazdami),
• stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• humusowanie i obsianie mieszanką trawa skarp nasypów, muld, skarp rowów,
• uporządkowanie terenu budowy

Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony program funkcjonalno – użytkowy (PFU).

4. Zapewnienie stałej i pełnej obsługi geodezyjnej i geologicznej dla realizacji przedmiotu umowy.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, która wraz z ofertą przetargową Wykonawcy i harmonogramem prac stanowi załącznik do niniejszej umowy




Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 255 pkt 3.

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:.

1. Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa, Karpin Aleja Lipowa 35, 05-252, Dąbrówka
cena ofert brutto: 10 721 792,29 zł, okres gwarancji jakości 60 miesięcy
2. GRUPA MARTIN Sp. z o.o., al. Łochowska 65, 07-130, Łochów
cena ofert brutto: 10 917 719,10 zł, okres gwarancji jakości 60 miesięcy
3. PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300, Mińsk Mazowiecki
cena ofert brutto: 12 422 067,66 zł, okres gwarancji jakości 60 miesięcy

Zgodnie z informacją podaną przez zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania tj. https://strachowka.ezamawiajacy.pl kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi
4 200 000,00 zł (cztery miliony dwieście tysięcy złotych) brutto.
W związku z powyższym zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdza, iż w chwili obecnej nie jest w stanie zwiększyć kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, dlatego unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10721792,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12422067,66 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.