eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › "Modernizacja obiektów szkolnych oraz szkół zarządzanych przez Powiat Kolbuszowski"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja obiektów szkolnych oraz szkół zarządzanych przez Powiat Kolbuszowski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.4.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 2275880

1.4.8.) Numer faksu: 17 2271523

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123603

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00123294/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1 Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:
l) KI: Cena -60%.
2) K2: Okres gwarancji - 40 %
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Ad 1) Kryterium: Cena (na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty) - znaczenie w ocenie 60% (60 pkt)
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
/Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty brutto X 60 pkt;
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Ad 2) Kryterium: okres gwarancji - znaczenie w ocenie 40%.
Punkty za kryterium „okres gwarancji ” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt., na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.
Maksymalny okres gwarancji do oceny ofert wynosi 5 lat. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 5 lat. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (5 lat) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja
Liczba punktów w ramach kryterium ,,okresu gwarancji” wylicza się następująco: Okres gwarancji
3 lata - 0% (pkt)
4 lata - 20% (pkt)
5 lat - 40% (pkt)
Minimalny wymagany okres gwarancji to 3 lata. Punkty w kryterium „okres gwarancji" zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia (nie wpisania okresu
oferowanej gwarancji) Zamawiający przyzna 0 pkt. W przypadku zadeklarowania krótszego okresu gwarancji, podania kilku okresów lub podania okresów w niepełnych latach oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P=Kl+K2):
P - wynik oceny
K1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku

Zmiana umowy - zmiana wynagrodzenia cd
W sytuacji wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia powyżej 15% Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. W sytuacji spadku ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia powyżej 15% Zamawiający jest uprawniony złożyć Wykonawcy pisemną informację o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Informacja powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowym ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej, ustalanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” .W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.
Wniosek o podwyższenie wynagrodzenia złożyć można nie wcześniej niż po upływie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy (początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia); możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż 3 miesiące.

Po zmianie:
1 Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:
l) KI: Cena -60%.
2) K2: Okres gwarancji - 40 %
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Ad 1) Kryterium: Cena (na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty) - znaczenie w ocenie 60% (60 pkt)
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
/Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty brutto X 60 pkt;
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Ad 2) Kryterium: okres gwarancji - znaczenie w ocenie 40%.
Punkty za kryterium „okres gwarancji ” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt., na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.
Maksymalny okres gwarancji do oceny ofert wynosi 5 lat. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 5 lat. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (5 lat) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja
Liczba punktów w ramach kryterium ,,okresu gwarancji” wylicza się następująco: Okres gwarancji
3 lata - 0% (pkt)
4 lata - 20% (pkt)
5 lat - 40% (pkt)
Minimalny wymagany okres gwarancji to 3 lata. Punkty w kryterium „okres gwarancji" zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia (nie wpisania okresu
oferowanej gwarancji) Zamawiający przyzna 0 pkt. W przypadku zadeklarowania krótszego okresu gwarancji, podania kilku okresów lub podania okresów w niepełnych latach oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P=Kl+K2):
P - wynik oceny
K1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Liceum Ogólnokształcące w Kolbuszowej
Projektuje się wykonanie parkingów wraz z jezdnią manewrową, odwodnieniem, oświetleniem i monitoringiem. A także remont istniejącego utwardzenia zlokalizowanego bezpośrednio przy hali sportowej, wymianę ogrodzenia, budowę odcinka brakującego chodnika oraz wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznej na budynku strzelnicy.
Budowa oświetlenia parkingu, instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.
Sala gimnastyczna
- Demontaż istniejącej stolarki okiennej
- Montaż nowej stolarki okiennej
- Demontaż części drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Montaż drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Roboty naprawcze tj. szpachlowanie , malowanie ścian -po wymianie okien i wykonaniu wymiany instalacji wentylacyjnych ,centralnego ogrzewania i elektrycznych
- Roboty instalacyjne wg opracowań branżowych ( wymiana oświetlenia na energooszczędne oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji ) zaplecze szatniowe przy sali :
- przebudowa - dostosowanie istniejących sanitariatów do obowiązujących przepisów
- wyburzenia istniejących ścianek działowych w sanitariatach( zgodnie z rysunkiem wyburzeń )
- wykonanie nowych ścianek działowych
roboty remontowe
- gipsowanie, malowanie, szpachlowanie
- okładziny ścienne - płytki na ścianach
- wymiana stolarki okiennej - demontaż i montaż nowej stolarki
- wymiana stolarki drzwiowej - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oraz montaż nowych drzwi
- wymiana okien i drzwi bez kasowych na drzwi i okna Ei60 ( w ścianie z łącznikiem )
- remont posadzek - usunięcie starych warstw posadzkowych, oraz wykonanie nowych posadzek
- wymiana istniejących instalacji wewnętrznych

2) Centrum Kształcenia Zawodowego w Kolbuszowej
1. Ogrodzenie stalowe wykonane z profilu stalowego cynkowane i malowane proszkowo z cokołem betonowym, wysokość całkowita płotu h-1,8 m
2. Dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy 40kW i 20kW z paneli polikrystalicznych o mocy znamionowej jednego panelu min. 535 Wp .

3) Zespół Szkół Agrotechniczno Ekonomicznych w Weryni
Projektuje się przebudowę istniejącego utwardzenia wraz z prze budową alejek i ustawieniem ławek parkowych, przebudowę odwodnienia, budowę instalacji oświetlenia parkowego, budowę

instalacji fotowoltaicznej, budowę pochylni dla niepełnosprawnych do budynku szkoły a także wymianę istniejącego ogrodzenia.
Budowa wewnętrznej instalacji oświetlenia alejek, instalacji fotowoltaicznej oraz pochylni dla niepełnosprawnych zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Roboty wewnątrz budynku :
- Remont sali gimnastycznej (wraz z adaptacją garażu na magazyn sprzętu sportowego)
- Remont i przebudowa zaplecza sportowego wraz z komunikacją
- Budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia i pomieszczeń przyległych, w tym remont łazienki dla osób niepełnosprawnych
- Remont pomieszczeń sportowych w piwnicy (szatnie siłownie, sale ćwiczeń, sanitariaty itp.)
- Wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (oświetlenia, gniazd wtykowych)
- Instalacje sanitarne w zakresie przebudowanych podejść wod.-kan., oraz grzejnikowa w zakresie przesunięcia/wstawienia grzejnika

4) Zespół Szkół Technicznych w Kolbuszowej

Przebudowa utwardzenia placu będzie polegała na rozebraniu istniejącego a następnie wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni z kostki brukowej mikrofazy. Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.. W miejscu gdzie jest duża różnica terenu z sąsiednią działką około (0,5m) projektuje się wykonanie elementów prefabrykowanych typu L i bezpośrednio przy nim posadowiono ogrodzenie

Zmiany umowy-wynagrodzenie:
2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, akcyzowego
b) wprowadzenia nowego podatku lub opłaty wpływającej istotnie na koszt realizacji umowy
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, b lub c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość podatków, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w ust 5 odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w sytuacji:
8) niedostępności lub czasowej dłuższej niedostępności na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, ograniczeniem produkcji, dużą ilością zamówień u producenta a w związku z tym długim oczekiwaniem na produkt, wycofaniem z rynku- o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji technicznej, oraz niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z tymi zmianami lub o czas oczekiwania na zamówiony produkt/materiał/ towar, jeśli nie jest to spowodowane zbyt późnym zamówieniami towaru przez Wykonawcę na hurtowni/u producenta.
9) wykonywania robót, prac zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. jeżeli konieczność ich wykonania może spowodować opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy–o czas wynikający z przygotowań do ich realizacji oraz o czas ich wykonywania jeżeli wymagają one dłuższego okresu wykonywania niż w pierwotne umowie
10) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.
11) wystąpienia warunków architektonicznych tj. przebiegu kabli przewodów elektrycznych, rur, przewodów wentylacyjnych i innych w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.

Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego w następujących przypadkach:)
h) wystąpienia warunków terenu budowy, linii elektrycznych i innych, kabli, rur, przewodów odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
i) wystąpi konieczność wykonania zamówień, robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia których realizacja spowoduje zmianę w zakresie rzeczowym zamówienia podstawowego (np. materiały, technologia).
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego.

Po zmianie:
1) Liceum Ogólnokształcące w Kolbuszowej
Projektuje się wykonanie parkingów wraz z jezdnią manewrową, odwodnieniem, oświetleniem i monitoringiem. A także remont istniejącego utwardzenia zlokalizowanego bezpośrednio przy hali sportowej, wymianę ogrodzenia, budowę odcinka brakującego chodnika oraz wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznej na budynku strzelnicy.
Budowa oświetlenia parkingu, instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.
Sala gimnastyczna
- Demontaż istniejącej stolarki okiennej
- Montaż nowej stolarki okiennej
- Demontaż części drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Montaż drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Roboty naprawcze tj. szpachlowanie , malowanie ścian -po wymianie okien i wykonaniu wymiany instalacji wentylacyjnych ,centralnego ogrzewania i elektrycznych
- Roboty instalacyjne wg opracowań branżowych ( wymiana oświetlenia na energooszczędne oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji ) zaplecze szatniowe przy sali :
- przebudowa - dostosowanie istniejących sanitariatów do obowiązujących przepisów
- wyburzenia istniejących ścianek działowych w sanitariatach( zgodnie z rysunkiem wyburzeń )
- wykonanie nowych ścianek działowych
roboty remontowe
- gipsowanie, malowanie, szpachlowanie
- okładziny ścienne - płytki na ścianach
- wymiana stolarki okiennej - demontaż i montaż nowej stolarki
- wymiana stolarki drzwiowej - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oraz montaż nowych drzwi
- wymiana okien i drzwi bez kasowych na drzwi i okna Ei60 ( w ścianie z łącznikiem )
- remont posadzek - usunięcie starych warstw posadzkowych, oraz wykonanie nowych posadzek
- wymiana istniejących instalacji wewnętrznych

2) Centrum Kształcenia Zawodowego w Kolbuszowej
1. Ogrodzenie stalowe wykonane z profilu stalowego cynkowane i malowane proszkowo z cokołem betonowym, wysokość całkowita płotu h-1,8 m
2. Dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy 40kW i 20kW z paneli polikrystalicznych o mocy znamionowej jednego panelu min. 535 Wp .

3) Zespół Szkół Agrotechniczno Ekonomicznych w Weryni
Projektuje się przebudowę istniejącego utwardzenia wraz z prze budową alejek i ustawieniem ławek parkowych, przebudowę odwodnienia, budowę instalacji oświetlenia parkowego, budowę

instalacji fotowoltaicznej, budowę pochylni dla niepełnosprawnych do budynku szkoły a także wymianę istniejącego ogrodzenia.
Budowa wewnętrznej instalacji oświetlenia alejek, instalacji fotowoltaicznej oraz pochylni dla niepełnosprawnych zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Roboty wewnątrz budynku :
- Remont sali gimnastycznej (wraz z adaptacją garażu na magazyn sprzętu sportowego)
- Remont i przebudowa zaplecza sportowego wraz z komunikacją
- Budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia i pomieszczeń przyległych, w tym remont łazienki dla osób niepełnosprawnych
- Remont pomieszczeń sportowych w piwnicy (szatnie siłownie, sale ćwiczeń, sanitariaty itp.)
- Wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (oświetlenia, gniazd wtykowych)
- Instalacje sanitarne w zakresie przebudowanych podejść wod.-kan., oraz grzejnikowa w zakresie przesunięcia/wstawienia grzejnika

4) Zespół Szkół Technicznych w Kolbuszowej

Przebudowa utwardzenia placu będzie polegała na rozebraniu istniejącego a następnie wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni z kostki brukowej mikrofazy. Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.. W miejscu gdzie jest duża różnica terenu z sąsiednią działką około (0,5m) projektuje się wykonanie elementów prefabrykowanych typu L i bezpośrednio przy nim posadowiono ogrodzenie

Zmiany umowy-wynagrodzenie:
2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, akcyzowego
b) wprowadzenia nowego podatku lub opłaty wpływającej istotnie na koszt realizacji umowy
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, b lub c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość podatków, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w ust 5 odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w sytuacji:
8) niedostępności lub czasowej dłuższej niedostępności na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, ograniczeniem produkcji, dużą ilością zamówień u producenta a w związku z tym długim oczekiwaniem na produkt, wycofaniem z rynku- o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji technicznej, oraz niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z tymi zmianami lub o czas oczekiwania na zamówiony produkt/materiał/ towar, jeśli nie jest to spowodowane zbyt późnym zamówieniami towaru przez Wykonawcę na hurtowni/u producenta.
9) wykonywania robót, prac zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. jeżeli konieczność ich wykonania może spowodować opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy–o czas wynikający z przygotowań do ich realizacji oraz o czas ich wykonywania jeżeli wymagają one dłuższego okresu wykonywania niż w pierwotne umowie
10) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.
11) wystąpienia warunków architektonicznych tj. przebiegu kabli przewodów elektrycznych, rur, przewodów wentylacyjnych i innych w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.