eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzieñ › Zakup oleju opa³owego bezpo¶rednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej P³ywalni "Delfin" w Dobrodzieniu



Og³oszenie z dnia 2022-04-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju opa³owego bezpo¶rednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej P³ywalni „Delfin” w Dobrodzieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK KULTURY, SPORTU I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DOBRODZIENIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388973130

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolno¶ci 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobrodzieñ

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dokis@dokis.nazwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.goksibpdobrodzien.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju opa³owego bezpo¶rednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej P³ywalni „Delfin” w Dobrodzieniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1996ad2d-bbe6-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00123557

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00043890/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa oleju opa³owego na Kryt± P³ywalniê Delfin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/601009

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601009

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniano SWZ oraz na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia oraz za po¶rednictwem której odbywa siê komunikacja pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601009, zwana dalej platform± zakupow±.

Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale I pkt. 12 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gminny O¶rodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna w Dobrodzieniu, Pl. Wolno¶ci 24, 46-380 Dobrodzieñ.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym O¶rodku Kultury, Sportu i Bibliotece Publicznej w Dobrodzieniu jest Pani Justyna Bujak, tel.: 34 357 53 46, email: iod@dokis.nazwa.pl

3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, ¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.

4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.

5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.

6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.

7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.

9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:

− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.

− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oleju opa³owego bezpo¶rednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej P³ywalni „Delfin” w Dobrodzieniu.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ.
3.. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r. lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizacjê przedmiotu zamówienia, tj. limitu kwoty, na jak± zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postêpowania.
4. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê na zasadzie dora¼nych tankowañ w miarê potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie zamówienia ilo¶ciowego, zgodnie z wymaganiami, parametrami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia (za³±czniku nr 1A do SWZ), w odpowiedzi na jednostkowe, bie¿±ce zamówienia Zamawiaj±cego sk³adane Wykonawcy w okresie realizacji zamówienia.
5. Ka¿da sukcesywna dostawa odbywaæ siê bêdzie w ci±gu maksymalnie dziesiêciu [10] dni roboczych, od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego ka¿dego bie¿±cego zamówienia Wykonawcy, w okresie trwania umowy.
6. Termin dostarczenia sukcesywnego zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na dostarczenia sukcesywnego zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym mo¿e uwzglêdniæ krótszy termin dostarczenia sukcesywnego zamówienia poprzez wskazanie liczby dni roboczych, w których oferuje dostarczaæ sukcesywne zamówienia – patrz pkt. 19 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Termin dostarczania sukcesywnych zamówieñ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczania sukcesywnych zamówieñ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
je¿eli posiada:

Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz.755).

UWAGA ! - Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje ¶wiadczenie, do którego realizacji te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Do oferty nale¿y za³±czyæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w postaci:
 wype³nionego Formularza cenowego – za³±cznik nr 1-1 do SWZ
 wwydruku ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cego cenê netto producenta za 1 litr oleju opa³owego wskazan± w Formularzu cenowym

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu w terminie sk³adania ofert:
1. Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej [CEiDG] lub innego w³a¶ciwego rejestru - celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów za³±czonych do oferty). Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – zgodnie z pkt. 8 SWZ.


Ponadto w sytuacji, w której Wykonawc± s± podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia dostarczaj± - je¿eli dotyczy:
6. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – (za³±cznik nr 4 do SWZ)
7. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³adane przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty, Pkt. 3 stosuje siê). Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

I. Wymogi dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie definiuje szczególnego sposobu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

II. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³adane zgodnie z za³±cznikiem nr 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w Projekcie umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ), w szczególno¶ci w §4 ust. 17 oraz §8.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601009

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.