eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i wymiana stolarki okiennej w podziale na dwie części: Część I - stolarka PCV; Część II - stolarka drewniana, w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczeciński TBS Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123520 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i wymiana stolarki okiennej w podziale na dwie części: Część I – stolarka PCV; Część II – stolarka drewniana, w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczeciński TBS Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914309184

1.5.8.) Numer faksu: 914309145

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/stbs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana stolarki okiennej w podziale na dwie części: Część I – stolarka PCV; Część II – stolarka drewniana, w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczeciński TBS Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79844855-ba04-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061016/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Tp 5/DZE/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 787373,89 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej PCV w lokalach mieszkalnych:
1) w zasobie stanowiącym własność Szczecińskiego TBS Spółka z o.o. (w ilości 190 sztuk i o łącznej powierzchni ok. 410,13 m2)
2) w zasobie Gminy Miasto Szczecin zarządzanym przez Szczeciński TBS Sp. z o.o. (w ilości 66 sztuk i o łącznej powierzchni ok. 134,22 m2)
wraz z wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz dostawą i montażem ciśnieniowych nawiewników,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

4.5.5.) Wartość części: 759278,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej w lokalach mieszkalnych (w ilości 6 sztuk i o łącznej powierzchni ok. 16,42 m2) wraz z wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz dostawą i montażem ciśnieniowych nawiewników, w zasobie stanowiących własność Szczecińskiego TBS Spółka z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

4.5.5.) Wartość części: 28095,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części I tj. stolarki okiennej PCV, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 11.06.2021 r. do godz. 10.00, oferty złożyli następujący Wykonawcy

Oferta 1: oferta nr 0127/Tp 5/DZE/2021
PARTNER S FABRYKA OKIEN I DRZWI Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Leśnej 18 w m. Maszewo. Oferta otrzymała 100 pkt.
Oferta 2: oferta nr 0138/Tp 5/DZE/2021
F.H.U. ROTOMBUD Tomasz Klepuszewski z siedzibą przy ul. Rapackiego 2d
w Szczecinie. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.

Oferta 3: oferta nr 0140/Tp 5/DZE/2021
KBI SŁOJKOWSCY Spółka z o.o., Sp.k. z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 60 w Stargardzie. Oferta otrzymała 70,97 pkt.

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający przyjął jedno kryterium oceny ofert, tj. „cenę".
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 402 820,00 zł. Mając na uwadze zaoferowaną przez Wykonawców cenę dostawy i montażu m2 stolarki okiennej PCV oraz metraż stolarki przewidziany do wymiany, oferty 1 i 3 przewyższają powyższą ww. kwotę przy czym Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że oferta nr 2 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3 i 6 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338,56 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1928,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER S Okna i Drzwi z drewna, PCV i aluminium, szyby zespolone Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561678554

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 18

7.3.4) Miejscowość: Maszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 72-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15
2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.