eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marcinowice › Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2

1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,114559,0d89176cff5a3e482e1a07e0bd99f9ec.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1989111-9317-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026909/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu oświetlenia na terenie Gminy Marcinowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1913600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części I jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dla miejscowości Biała, Chwałków, Gola Świdnicka, Gruszów, Szczepanów, Klecin, Krasków wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 637866,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części II jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dla miejscowości Marcinowice, Sady, Stefanowice, Strzelce, Kątki, Mysłaków wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 637866,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części III jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dl miejscowości Wiry, Wirki, Tąpadła, Zebrzydów, Śmiałowice, Tworzyjanów wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 637866,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 31.01.2023 r., przed otwarciem ofert, zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości
333 333,33 zł brutto dla I części, 333 333,33 zł brutto dla II części i 333 333,33 zł brutto dla III części postepowania. Oferta z najniższą ceną wynosi 530 832,55 zł brutto dla I części, 437 242,59 zł brutto dla II części i 725 752,09 zł brutto dla III części postępowania i przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w każdej z części postępowania.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca został zaproszony do negocjacji.
Po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawca złożył ofertę dodatkową z cenami wyższymi od oferty podstawowej. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym
z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi
na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu, podlega odrzuceniu. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp Oferta przestaje wiązać wykonawcę
w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Ponieważ złożona oferta dodatkowa jest mniej korzystna od oferty złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca, pozostaje związany ofertą podstawową.
Po analizie możliwości finansowych Gminy Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
w żadnej z części postępowania.
W związku z tym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530832,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530832,55 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 31.01.2023 r., przed otwarciem ofert, zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości
333 333,33 zł brutto dla I części, 333 333,33 zł brutto dla II części i 333 333,33 zł brutto dla III części postepowania. Oferta z najniższą ceną wynosi 530 832,55 zł brutto dla I części, 437 242,59 zł brutto dla II części i 725 752,09 zł brutto dla III części postępowania i przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w każdej z części postępowania.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca został zaproszony do negocjacji.
Po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawca złożył ofertę dodatkową z cenami wyższymi od oferty podstawowej. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym
z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi
na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu, podlega odrzuceniu. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp Oferta przestaje wiązać wykonawcę
w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Ponieważ złożona oferta dodatkowa jest mniej korzystna od oferty złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca, pozostaje związany ofertą podstawową.
Po analizie możliwości finansowych Gminy Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
w żadnej z części postępowania.
W związku z tym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437242,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437242,59 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 31.01.2023 r., przed otwarciem ofert, zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości
333 333,33 zł brutto dla I części, 333 333,33 zł brutto dla II części i 333 333,33 zł brutto dla III części postepowania. Oferta z najniższą ceną wynosi 530 832,55 zł brutto dla I części, 437 242,59 zł brutto dla II części i 725 752,09 zł brutto dla III części postępowania i przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w każdej z części postępowania.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca został zaproszony do negocjacji.
Po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawca złożył ofertę dodatkową z cenami wyższymi od oferty podstawowej. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym
z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi
na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu, podlega odrzuceniu. Zgodnie z art. 296 ust. 2 Pzp Oferta przestaje wiązać wykonawcę
w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Ponieważ złożona oferta dodatkowa jest mniej korzystna od oferty złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca, pozostaje związany ofertą podstawową.
Po analizie możliwości finansowych Gminy Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
w żadnej z części postępowania.
W związku z tym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725752,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725752,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.