eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Termomodernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Lipnie ( ul. Okrzei )



Og³oszenie z dnia 2021-07-22


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00123124 z dnia 2021-07-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Lipnie ( ul. Okrzei )

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Lipna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866502

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Dekerta 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 542884211

1.5.8.) Numer faksu: 542884265

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umlipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umlipno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Lipnie ( ul. Okrzei )

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70345870-eab9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00123124

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001790/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w Lipnie ( ul. Okrzei )

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WK-P

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umlipno.bipgov.net/przetargi.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 21. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (za wyj±tkiem z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostêpnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/, Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej (na adresy e-mail: fundusze@umlipno.pl lub przetargi@umlipno.pl). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 23. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://umlipno.bipgov.net/przetargi.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – dalej: RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Lipna, w imieniu której dzia³a Burmistrz Miasta Lipna, adres: Plac Dekerta 8, 87 – 600 Lipno, NIP: 466-03-87-786, REGON: 910866502, kontakt mailowy: sekretariat@umlipno.pl kontakt telefoniczny: 54 288 42 11 (zwana dalej: Administratorem).
2. Cel i podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postêpowaniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze). Obowi±zki te na Administratora nak³ada w szczególno¶ci ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Dane te bêd± przetwarzane do momentu ustania potrzeby ich przetwarzania, z uwzglêdnieniem obowi±zku archiwizacji danych przez Administratora. W szczególno¶ci dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ danych osobowych podanych w ofertach i innych dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu przez Wykonawców, których oferty nie zosta³y wybrane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z nimi umowy).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie bêdzie skutkowa³o odpowiednio brakiem mo¿liwo¶ci zawarcia umowy oraz uczestnictwa w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Odbiorcy danych osobowych
Podmiotami, którym przekazywane bêd± dane osobowe mog± byæ:
a) podmioty wykonuj±ce us³ugi na rzecz Administratora, w szczególno¶ci us³ugi prawne oraz ubezpieczeniowe, ¶wiadcz±ce na rzecz Administratora us³ugi z zakresu rozliczeñ projektów unijnych lub pañstwowych, wykonawcy projektu oraz inspektorzy nadzoru;
b) dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT oraz us³ugi hostingowe;
c) operatorzy pocztowi i kurierzy;
d) operatorzy systemów p³atno¶ci elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji p³atno¶ci;
e) organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci Urz±d Marsza³kowski.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Zasady ochrony danych
Administrator bêdzie przetwarza³ jedynie te dane i jedynie w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne do realizacji okre¶lonych i uzasadnionych celów, przy uwzglêdnieniu zasady minimalizacji danych.
Dane osobowe bêd± zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony danych osobowych wdro¿onych u Administratora. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej oraz nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ nie bêd± wykorzystywane do profilowania.
5. Prawa osoby, której dane osobowe dotycz±
W zale¿no¶ci od celu przetwarzania danych, osoby, których te dane osobowe dotycz±, maj± prawo do ¿±dania od Administratora dostêpu do tych danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub wyst±pienia z ¿±daniem ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do uzyskania kopii danych lub ¿±dania ich przeniesienia.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych. Pytania lub w±tpliwo¶ci dotycz±ce ochrony danych osobowych mo¿na zg³osiæ pod adresem mailowym: fundusze@umlipno.pl
Osobie, której dane osobowe dotycz±, przys³uguje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1835772,36 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postêpowania przetargowego jest termomodernizacja szko³y podstawowej nr 2 w Lipnie, znajduj±cej siê przy ul. Okrzei. W zakres planowanych prac wchodz± m.in.:
Przygotowanie ¶cian zewnêtrznych do ocieplenia – skucie ew. lu¼no zwi±zanych tynków i
wyrównanie pod³o¿a. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych (z tynkiem gr. ok. 70 cm) warstw± p³yt styropianowych(wspó³czynnik przewodzenia ciep³a λ: 0,038 W/mK) typu fasada grub. 15 cm wraz z tynkiem silikatowo-silikonowym Ceresit CT 174 lub równowa¿nym; cokó³ – tynk mozaikowy Ceresit CT77 lub równowa¿ny. Ocieplenie analogicznie o¶cie¿y styropianem gr. 2 cm. ¦ciany ³±cznika ociepliæ analogicznie warstw± styropianu gr. 17 cm. Zakoñczenie ocieplenia ¶cian zewnêtrznych w poziomie terenu z u¿yciem listwy startowej. Monta¿ nowych obróbek blacharskich podokienników zewnêtrznych z blachy powlekanej gr.0,7 mm, z przygotowaniem pod³o¿a. Monta¿ nowych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej gr. 0,7 mm. Monta¿ nowych obróbek blacharskich dachu (okapy, gzymsy) z blachy powlekanej gr. 0,7mm, z przygotowaniem pod³o¿a. Monta¿ stopni i ³aw kominiarskich na dachu. Monta¿ p³otków przeciw¶niegowych na dachu. Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej wiê¼by impregnatem ogniochronnym i przeciwgrzybicznym. Wykonanie docieplenia po³aci dachu (blacha dachówkowa od spodu) przy u¿yciu piany
poliuretanowej metod± natryskow±. Piana PUR otwarto-komórkowa (wspó³czynnik
przewodzenia ciep³a λ: 0,043 W/mK) grubo¶ci 28 cm. W przypadku dachu ³±cznika
dopuszcza siê rozwi±zanie zamienne – np., granulat we³ny mineralnej.
Szczegó³owy zakres zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-25

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
a) kryterium 1 – cena (Cof) – waga 60%
b) kryterium 2 – d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na przedmiot ¶wiadczenia Wykonawcy (Gn) – 20%
c) kryterium 3 – termin wykonania przedmiotu umowy (Tn) – 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³;
3.4. warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
2) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
a) dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na termomodernizacji budynku, budynków o warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia
Uwaga:
A) Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna doprowadzenie do wystawienia przez inwestora protoko³u odbioru koñcowego lub innego równowa¿nego dokumentu;
B) W przypadku wyra¿enia danej kwoty w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy uwzglêdni jej warto¶æ w PLN obliczon± zgodnie z kursem NBP danej waluty z dnia wszczêcia postêpowania.
3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w odpowiadaj±cym realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy),
Ww. osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
b) min. 3 osobami realizuj±cymi roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy,
c) dysponuje niezbêdnymi do wykonania zamówienia narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o robotach budowlanych wymienionych w pkt 3.4. ppkt 1 niniejszego rozdzia³u);
6) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o osobach wymienionych w pkt 3.4. ppkt 2 niniejszego rozdzia³u).
7) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych (Za³±cznik do SWZ) dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
8) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
2) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
a) dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na termomodernizacji budynku, budynków o warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Wraz z ofert± (Formularzem oferty) nale¿y z³o¿yæ:
1) kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, jak równie¿ zapisy SWZ w tym wzoru umowy.
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem do SWZ,
3) zobowi±zanie innych podmiotów w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp,
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (dotyczy to tak¿e osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp),
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
6) je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XIII pkt 3.3. i 3.4. SWZ, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych powy¿ej - o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ).
7) dowód z³o¿enia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na.
4. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê sporz±dzon± zgodnie z wymaganiami SWZ.
5. Oferta musi byæ podpisana przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

20000,00 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt.VII.1.SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp i wymagaj± zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 3. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nast±pi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-07-22 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.