eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów ul. Wojska Polskiego - w formule zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122782 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów ul. Wojska Polskiego - w formule zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 789 70 60 wew. 114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów ul. Wojska Polskiego - w formule zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2ecbb7-c379-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Celestynów ul. Wojska Polskiego – w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów - etap II Nr POIS.02.03.00-00-0104/17 w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu " Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071748/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13644,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski oraz weryfikacja dokumentacji projektowej podczas realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów ul. Wojska Polskiego - w formule zaprojektuj i wybuduj” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 3 do Umowy, mającymi zastosowanie normami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Regulacjami Zamawiającego i obowiązującymi
w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 realizowany jest w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów - etap II Nr POIS.02.03.00-00-0104/17 w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu " Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności nadzór nad:
1) wykonaniem dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia
o nie wniesieniu sprzeciwu w zakresie zgłoszenia robót budowlanych oraz zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót, dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym o długości ok. 50 m z rur PVC SN 8 (sieć grawitacyjna) oraz o długości ok. 2 000 m z rur PE 100 SDR 11 PN 16 (sieć ciśnieniowa),
2) budową sieci kanalizacyjnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym o długości ok. 50 m
z rur PVC SN 8 (sieć grawitacyjna) oraz o długości ok. 2 000 m z rur PE 100 SDR 11 PN 16 (sieć ciśnieniowa) wraz z uzyskaniem zgłoszenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania wydanym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
4. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:
1) bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna) – Kierownik Zespołu Inspektorów,
2) bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (branża drogowa),
3) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu
do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją
i zasadami wiedzy technicznej.
7. Od Kierownika Zespołu Inspektorów nadzoru ( uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -branża sanitarna) wymagana będzie obecność na terenie budowy
z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w tygodniu, zaś poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna Kierownik Zespołu Inwestorów dostępny będzie przez cały czas trwania robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Kierownika Zespołu Inspektorów nadzoru zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Kierownik Zespołu Inspektorów zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych.
8. Informacja o wysokości cen ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,30141,55dfcb38698ba26c504d3c3db37e50a9.html
9. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów realizacji przedmiotu zamówienia na etapie sporządzania oferty
nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9532,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17994,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9532,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Sarosiek Pracowania Projektowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821-105-07-66

7.3.3) Ulica: Sosnowa 10

7.3.4) Miejscowość: Nowe Iganie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-103

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9532,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31
2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.