eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup i dostawa wyposażenia pracowni stolarsko-meblarskiej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Koźminie Wlkp. w ramach projektu pn. "Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni stolarsko-meblarskiej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Koźminie Wlkp. w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni stolarsko-meblarskiej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Koźminie Wlkp. w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc6e7829-9e1d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014581/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa maszyn stolarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe”. Nr RPWP.09.03.02-30-0003/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078732/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1) Frezarka CNC – 1 szt.
2) Wypalarka, piktograf do drewna CNC – 1 zestaw
3) Odciąg wiórów – 1 szt.
4) Tokarka 3-osiowa do drewna CNC – 1 szt.
5) Ploter laserowy CO2 - 1 szt.
zwanych dalej zamiennie sprzętem, maszynami, urządzeniami
2. Przedmiot zamówienia zakupiony zostanie na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp. Jednocześnie Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Koźminie Wlkp. będzie jego Użytkownikiem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ). Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
4. Sprzęty wskazane w ust. 1 muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.
5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt wskazany w ust. 1 musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
6. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia oraz zainstalowania-podłączenia, uruchomienia maszyn wskazanych w ust. 3 przez osobę mającą stosowne uprawnienia. Miejsce dostawy urządzeń – Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ul. Klasztorna 39, 63-720 Koźmin Wlkp.
2) przeszkolenia czterech pracowników dydaktycznych (nauczycieli) Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp. - pracowników Użytkownika, szkolenie w zakresie pełnej obsługi maszyn stanowiących przedmiot zamówienia. Szkolenie powinno odbyć się w terminie nie później niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia dostawy urządzeń. W terminie wyznaczonym i uzgodnionym z Wykonawcą. Szkolenie odbędzie się na terenie warsztatów szkolnych MOW w Koźminie Wlkp.
3) świadczenia gwarancji i serwisu na zasadach określonych w niniejszej SWZ.
7. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. Gwarancja. Wydłużenie gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
1) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wszystkie urządzenia wskazane w ust. 1 wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
2) Gwarancja obejmuje m.in.:
a) serwis gwarancyjny, wymagany przez producenta w celu utrzymania gwarancji, przeglądy międzyokresowe urządzeń. W zaoferowanym przez Wykonawcę okresie gwarancji, serwisy gwarancyjne, przeglądy międzyokresowe, będą wykonywane bezpłatnie; w okresie gwarancji wszystkie koszty serwisu, przeglądów, napraw, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.
b) bezpłatną wymianę wszystkich oryginalnych części zamiennych niezbędnych do wykonania serwisu gwarancyjnego, przeglądów technicznych i napraw w okresie gwarancyjnym, w tym części eksploatacyjne wymieniane w trakcie przeglądu,
c) serwis gwarancyjny, przeglądy międzyokresowe sprzętu i urządzeń, naprawy odbywać się będą w siedzibie Użytkownika. W okresie gwarancji, koszty dojazdu oraz wykonania serwisu, przeglądów, napraw pokrywa Wykonawca.
3) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego lub Użytkownika (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika).
4) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji urządzeń – w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.
5) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw pokryje Wykonawca.
6) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy ponosi Wykonawca.
7) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego urządzenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
8) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
9) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu zamówienia do siedziby Wykonawcy w związku z przeglądem gwarancyjnym lub ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
10) W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia usterki, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w okresie gwarancyjnym, a Wykonawca zobowiązuje się udostępnić nieodpłatnie urządzenie zastępcze wolne od wad, o parametrach nie gorszych niż urządzenie stanowiące przedmiot naprawy, w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia takiego żądania.
11) Urządzenie zastępcze musi umożliwiać prace na takim samym lub wyższym poziomie technicznym funkcjonalnym jak urządzenie będące własnością Zamawiającego. Urządzenie zastępcze pozostanie do dyspozycji Zamawiającego do czasu wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym.
12) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z dostarczonymi instrukcjami obsługi i konserwacji.
9. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) Gwarancję,
2) Dokumentację techniczną sprzętu,
3) Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych,
4) Dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w tym wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do wykonywania serwisu, przeglądów technicznych oraz napraw gwarancyjnych,
5) Książkę serwisową w języku polskim.
6) Inne dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu
10. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego sprzętu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych urządzeń, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
12. W formularzu opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu - Załącznik Nr 1 a do SWZ należy podać nazwy producenta sprzętu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego sprzętu (np. nazwa producenta, marka, typ, model - dane identyfikujące dany sprzęt). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dokonania opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Każda pozycja formularza opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu - Załącznik Nr 1 a do SWZ, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie danych, w tym dadnych technicznych charakteryzujących oferowany sprzęt, a niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.
Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
13. Wykonawca dostarczy zamawiane urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
14. Wykonawca odpowiada za urządzenia w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
15. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
16. Dostarczone urządzenia zostaną przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232140-7 - Plotery

38436200-2 - Wyparki rotacyjne

42621000-5 - Tokarki

42955000-5 - Części maszyn filtrujących

42956000-2 - Części maszyn oczyszczających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133067,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159998,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.3) Ulica: Pl. Solny 14a/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159998,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.