Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowo-gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej projekt Bezpieczna granica w Euroregionie Nysa współf. ze środków UE w ramach EFRR za pośrednictwem Euroregionu Nysa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowo-gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej projekt Bezpieczna granica w Euroregionie Nysa współf. ze środków UE w ramach EFRR za pośrednictwem Euroregionu Nysa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b77061b4-9df0-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usługi hotelowo-gastronomiczne, gastronomiczna -projekt „Bezpieczna granica w Euroregionie Nysa ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Bezpieczna granica w Euroregionie Nysa” nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_012/0002061, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego za pośrednictwem Euroregionu Nysa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-020-035-020/2022/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 646293,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12729,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa hotelowo-gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej podczas dwudniowego spotkania, które odbędzie się w okresie między 7 kwietnia 2022 r. a 29 kwietnia 2022 r. w ramach projektu pt.: „Bezpieczna granica w Euroregionie Nysa” nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_012/0002061, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego za pośrednictwem Euroregionu Nysa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące obiektu, noclegów i wyżywienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Miejsce świadczenia usługi:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w obiekcie zlokalizowanym w odległości do 20 km od granicy miasta Szklarska Poręba (Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym będzie wykonywana usługa, a Zamawiający sprawdzi odległość na podstawie Map Google – zmierz odległość od punktu, odległość mierzona w linii prostej)
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia jest usługą skierowaną do ściśle określonego kręgu odbiorców. Osoby uczestniczące w spotkaniu nie są osobami niepełnosprawnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11477,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17577,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11477,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKET ABC Bożena Piekarz, Władysław Piekarz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920209894
7.3.3) Ulica: Miroszowicka 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11477,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-07 do 2022-04-29INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań cytogenetycznych dla pacjentów Centrum Hematologiczno-Transplantacyjnego DCOPiH z podziałem na 6 zadań na 24 miesiące.
- 42.2024 Sukcesywna dostawa odczynników zwykłych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- zakup i dostawa samochodu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja trzydniowej konferencji szkoleniowej w dniach 23-25 października 2024.
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.