eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usuwanie powalonych drzew, rozbiórka tam bobrowych i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122696 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie powalonych drzew, rozbiórka tam bobrowych i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie powalonych drzew, rozbiórka tam bobrowych i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46144f9-a38e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236932,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 1 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Lubaczów
Zakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − plantowanie skarp w miejscu rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: - usunięcie tam bobrowych i zatorów – 404,00 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 32445,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 2 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Jarosław
Zakres robót budowlanych obejmuje: - Usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, - oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie gałęzi i innych nieczystości, - oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót - częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, - plantowanie skarp w miejscu rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: -usunięcie tam bobrowych - 203,00 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 12184,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 3 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Przemyśl
Zakres robót obejmuje: − Usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: - usunięcie 179,00 m3 tam bobrowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16179,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 4 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Lesko
Zakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę/zator z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy.
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Lesku planuje się rozbiórkę 429,00 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 36537,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 5 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Ustrzyki Dolne
Zakres robót obejmuje: − usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do rzeki/potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy.
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Ustrzykach Dolnych planuje się usunięcie ok 190,00 m3 zatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16182,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 6 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Dynów
Zakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Dynowie planuje się rozbiórkę 386,76 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 34959,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 7 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Sanok
Zakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Sanoku planuje się rozbiórkę ok. 358,00 m3 tam bobrowych oraz 167 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 46217,29 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 8 Usuwanie powalonych drzew na rzekach i potokach na terenie działania Nadzoru Wodnego Lesko
Zakres robót obejmuje: − usunięcie powalonych drzew; − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości; − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót; − częściową wywózkę materiału, (drewno cenne); − koszty dojazdu, organizację miejsca robót.
Szacowana ilość drzew przeznaczonych do usunięcia – około 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 17875,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr: 9 Usuwanie powalonych drzew na rzekach i potokach na terenie działania Nadzoru Wodnego Sanok
Zakres robót obejmuje: − usunięcie powalonych drzew, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału, (drewno cenne) − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Szacowana ilość drzew przeznaczonych do usunięcia - około 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 24351,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjno-Leśnych Krzysztof Cygańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7931515106

7.3.3) Ulica: Łukawiec 207A

7.3.4) Miejscowość: Łukawiec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-626

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13827,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjno-Leśnych Krzysztof Cygańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7931515106

7.3.3) Ulica: Łukawiec 207A

7.3.4) Miejscowość: Łukawiec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-626

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18586,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18586,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18586,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OSKOS” Jan Pasieka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7952532630

7.3.3) Ulica: Kalników 326

7.3.4) Miejscowość: Kalników

7.3.5) Kod pocztowy: 37-724

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18586,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42213,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 370739135

7.3.3) Ulica: Zawadka 50

7.3.4) Miejscowość: Ropienka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42213,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18929,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18929,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18929,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Konik Usługi Sprzętem Budowlanym i Drogowym

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6891058919

7.3.3) Ulica: Ul. Pionierska, nr 13, lok. 75

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18929,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38304,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38770,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38304,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OSKOS” Jan Pasieka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7952532630

7.3.3) Ulica: Kalników 326

7.3.4) Miejscowość: Kalników

7.3.5) Kod pocztowy: 37-724

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38304,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45041,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45041,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45041,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Smoleń Firma Usługowo-Konserwacyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6861342395

7.3.3) Ulica: Haczów 619

7.3.4) Miejscowość: Haczów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45041,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z wskazanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie w dniu 27.04.2021 r. Postępowanie jest prowadzone w podziale na 9 części. Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na dzień 12.05.2021 r. do godz. 9:00. Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu w części nr 8 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29555,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29555,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29555,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Smoleń Firma Usługowo-Konserwacyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6861342395

7.3.3) Ulica: Haczów 619

7.3.4) Miejscowość: Haczów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29555,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.