Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041143/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122696 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie powalonych drzew, rozbiórka tam bobrowych i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie powalonych drzew, rozbiórka tam bobrowych i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46144f9-a38e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236932,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 1 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW LubaczówZakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − plantowanie skarp w miejscu rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: - usunięcie tam bobrowych i zatorów – 404,00 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 32445,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 2 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW JarosławZakres robót budowlanych obejmuje: - Usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, - oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie gałęzi i innych nieczystości, - oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót - częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, - plantowanie skarp w miejscu rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: -usunięcie tam bobrowych - 203,00 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 12184,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 3 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW PrzemyślZakres robót obejmuje: − Usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki.
Planuje się wykonanie następujących robót: - usunięcie 179,00 m3 tam bobrowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 16179,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 4 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW LeskoZakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę/zator z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy.
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Lesku planuje się rozbiórkę 429,00 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 36537,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 5 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW Ustrzyki DolneZakres robót obejmuje: − usunięcie (wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do rzeki/potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy.
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Ustrzykach Dolnych planuje się usunięcie ok 190,00 m3 zatorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 16182,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 6 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW DynówZakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Dynowie planuje się rozbiórkę 386,76 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 34959,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 7 Wielokrotna rozbiórka tam bobrowych, usuwanie zatorów na ciekach na terenie działania NW SanokZakres robót obejmuje: − Usunięcie(wydobycie) materiału tworzącego tamę z koryta cieku i złożenie na teren przyległy do potoku lub wbudowanie w skarpę, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału pozyskanego z rozbiórki, − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Na terenie działania Nadzoru Wodnego w Sanoku planuje się rozbiórkę ok. 358,00 m3 tam bobrowych oraz 167 m3 zatorów z częściowym wywiezieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 46217,29 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 8 Usuwanie powalonych drzew na rzekach i potokach na terenie działania Nadzoru Wodnego LeskoZakres robót obejmuje: − usunięcie powalonych drzew; − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości; − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót; − częściową wywózkę materiału, (drewno cenne); − koszty dojazdu, organizację miejsca robót.
Szacowana ilość drzew przeznaczonych do usunięcia – około 100 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 17875,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr: 9 Usuwanie powalonych drzew na rzekach i potokach na terenie działania Nadzoru Wodnego SanokZakres robót obejmuje: − usunięcie powalonych drzew, − oczyszczenie koryta i skarp cieku poprzez usunięcie, gałęzi i innych nieczystości, − oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót, − częściową wywózkę materiału, (drewno cenne) − koszty dojazdu, organizację placu budowy,
Szacowana ilość drzew przeznaczonych do usunięcia - około 100 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 24351,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjno-Leśnych Krzysztof Cygańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7931515106
7.3.3) Ulica: Łukawiec 207A
7.3.4) Miejscowość: Łukawiec
7.3.5) Kod pocztowy: 37-626
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13827,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjno-Leśnych Krzysztof Cygańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7931515106
7.3.3) Ulica: Łukawiec 207A
7.3.4) Miejscowość: Łukawiec
7.3.5) Kod pocztowy: 37-626
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18586,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18586,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18586,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OSKOS” Jan Pasieka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7952532630
7.3.3) Ulica: Kalników 326
7.3.4) Miejscowość: Kalników
7.3.5) Kod pocztowy: 37-724
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18586,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42213,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 370739135
7.3.3) Ulica: Zawadka 50
7.3.4) Miejscowość: Ropienka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-711
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42213,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18929,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18929,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18929,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Konik Usługi Sprzętem Budowlanym i Drogowym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6891058919
7.3.3) Ulica: Ul. Pionierska, nr 13, lok. 75
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18929,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38304,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38770,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38304,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OSKOS” Jan Pasieka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7952532630
7.3.3) Ulica: Kalników 326
7.3.4) Miejscowość: Kalników
7.3.5) Kod pocztowy: 37-724
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38304,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45041,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45041,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45041,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Smoleń Firma Usługowo-Konserwacyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6861342395
7.3.3) Ulica: Haczów 619
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-KONSERWACYJNA STANISŁAW SMOLEŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-KONSERWACYJNA STANISŁAW SMOLEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45041,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wskazanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie w dniu 27.04.2021 r. Postępowanie jest prowadzone w podziale na 9 części. Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na dzień 12.05.2021 r. do godz. 9:00. Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu w części nr 8 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29555,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29555,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29555,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Smoleń Firma Usługowo-Konserwacyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6861342395
7.3.3) Ulica: Haczów 619
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29555,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Wykonanie robót utrzymaniowych na Zbiorniku Wodnym i Elektrowni Wodnej w Klimkówce
- Roboty utrzymaniowe cieków i wałów będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice na obszarze działania NW Bielsko Biała z podziałem na części
- Regulacja koryta cieku Krasna w km 0+700-3+060 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn w zakresie km 0+700-0+750, 0+800-1+694, 2+040-2+080, 2+145-2+210, 2+435-2+535, 2+680-2+810, 2+844-3+060" .....
- Wykonanie prac konserwacyjnych zbiornika wodnego Cedzyna
- "Naprawa muru oporowego rzeki Bóbr w miejscowości Błażkowa, gm. Lubawka (nakaz budowlany )"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.