Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067268/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00087770/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Skępe, Łąkie, Józefkowo, Jarczewo, Boguchwała, Wólka, Likiec oraz Zajeziorze i Moczadła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SKĘPE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2
1.5.2.) Miejscowość: Skępe
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-630
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542878520
1.5.8.) Numer faksu: 542877204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skepe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skepe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Skępe, Łąkie, Józefkowo, Jarczewo, Boguchwała, Wólka, Likiec oraz Zajeziorze i Moczadła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-521ad986-a081-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Skępe, Łąkie, Józefkowo, Jarczewo, Boguchwała, Wólka, Likiec oraz Zajeziorze i Moczadła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UMiG-ZP.271.2.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4434355,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Skępe, Łąkie, Józefkowo, Jarczewo, Boguchwała, Wólka, Likiec oraz Zajeziorze i Moczadła zgodnie z dokumentacją projektową/techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także dokumentacją projektową/techniczną opracowaną na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Zakres obowiązków w przypadku realizacji robót budowlanych obejmujących ulicę Stolarską (etap III dokumentacji) oraz ulicę Dobrzyńską (w zakresie systemu kanalizacji deszczowej i związanych z tym robót pobocznych) w miejscowości Skępe, ulice Krótką i Rynek w miejscowości Józefkowo oraz ulicę Centralną w miejscowości Łąkie:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa/techniczna, która stanowi część Załącznika nr 5 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiar robót/ kosztorys nakładczy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ ma charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej/technicznej i służy określeniu rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia (za wyjątkiem przebudowy ulicy Dobrzyńskiej w Skępem, w przypadku której rodzaj robót do wykonania należy określić na podstawie kosztorysu), zaś pełny zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej/technicznej;
2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową/techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną;
3) w razie konieczności odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę niezależnie czy odstąpienie to ma charakter nieistotny czy istotny, Wykonawca pisemnie zawiadamia o takiej potrzebie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prac w celu zapobieżenia powstania szkody po stronie Zamawiającego.
3. Zakres obowiązków w zakresie realizacji robót budowlanych obejmujących drogę w miejscowości Jarczewo, drogę w miejscowości Boguchwała, drogę Wólka - Likiec oraz drogę Zajeziorze - Moczadła:
1) opracowanie dokumentacji projektowej (budowlano – wykonawczej) obejmującej:
a) opracowanie dokumentacji projektowej - szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinny spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 2351, ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454). Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
b) uzyskanie map do celów projektowych,
c) uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
d) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
e) uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
f) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji, w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy,
g) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Miasta i Gminy Skępe – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej,
h) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych,
i) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
j) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia gotowości do realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanego pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub innego dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2023 r.,
2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z opracowaną przez niego dokumentacją projektową, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną;
3) w razie konieczności odstąpienia od zatwierdzonej dokumentacji projektowej lub innych warunków pozwolenia na budowę niezależnie czy odstąpienie to ma charakter nieistotny czy istotny, Wykonawca pisemnie zawiadamia o takiej potrzebie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prac w celu zapobieżenia powstania szkody po stronie Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5203181,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5203181,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5203181,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660128889
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonanie odwodnienia - Firma Inżynieryjno – Budowlana Andrzej Cyta,
2 Wykonanie robót projektowych - AKROID Andrzej Kurda.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5203181,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI SKĘPE
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
więcej: przetargi SKĘPE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.