eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Budowa Sportowego Centrum Piłkarsko-Lekkoatletycznego w Leżajsku I i II etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa Sportowego Centrum Piłkarsko-Lekkoatletycznego w Leżajsku I i II etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa Sportowego Centrum Piłkarsko-Lekkoatletycznego w Leżajsku I i II etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12f4b077-93f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Budowa Sportowego Centrum Piłkarsko-Lekkoatletycznego w Leżajsku I i II etap”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066032/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14379866,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 1 - „Budowa Sportowego Centrum Piłkarsko-Lekkoatletycznego”

Zakres prac obejmuje;
Etap I
- rozbiórkę utwardzonych ciągów komunikacyjnych wraz z opornikami,
- rozbiórkę ogrodzeń,
- rozbiórkę urządzeń sportowych, masztów flagowych, słupów oświetleniowych, reklamowych itp.,
- budowę areny lekkoatletycznej, która będzie posiadała:
- pełnowymiarową, sześciotorową bieżnię okrężną długości 400m wraz z sześciotorową bieżnią do biegów sprinterskich 110m, o nawierzchni syntetycznej,
- boisko piłkarskie o wymiarze pola gry 105x68 m, z nawierzchnią z trawy naturalnej oraz z systemem zraszania murawy i drenażem,
- dwuścieżkową, dwustronną skocznię do skoku w dal i trójskoku, skocznia usytuowana będzie wewnątrz areny lekkoatletycznej,
- skocznię do skoku wzwyż zlokalizowaną w zakolu północnym,
- rów z wodą do biegów z przeszkodami, zlokalizowany wewnątrz bieżni w zakolu północnym,
- dwie rzutnie do rzutów oszczepem zlokalizowane w dwóch przeciwległych zakolach,
- dwie rzutnie do pchnięcia kulą z sektorami rzutów jedna z nawierzchnią naturalną trawiastą, a druga z nawierzchnią z maczki zlokalizowane w dwóch przeciwległych zakolach,
- rzutnię do rzutów dyskiem i młotem wraz z klatką zlokalizowaną w zakolu północnym,
- budowę chodników i parkingu o nawierzchni z kostki - 5032,82 m2

Etap II
- rozbiórkę trybun na nasypie ziemnym,
- budowę żelbetowej, zadaszonej trybuny na 942 miejsca siedzących z miejscami dla kibiców poruszających się na wózkach inwalidzkich i ich opiekunów
- montaż gotowej trybuny z lekkiej konstrukcji stalowej dla gości na 51 miejsc siedzących
- budowę boiska treningowego do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach pola gry 105x68 m.
- budowę dwóch kortów do tenisa ziemnego o nawierzchni z mączki mineralnej i polami gry 10,97x23,77 m.
- budowę piłkochwytów wokół boisk oraz kortu
- budowę zewnętrznego ogrodzenia stadionu
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót określa:
dokumentacja projektowa, zawierająca projekt budowlany, projekt wykonawczy wg załącznika nr 9 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - wg załącznika nr 9a, a także formularze cenowe zawierające przedmiary robót, które stanowią załączniki od nr 2.1 do 2.9 na część nr 1
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 13207403,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 2 - „Remont budynku szatniowo-administracyjnego”

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku szatniowo-administracyjnego dwukondygnacyjnego z użytkowym poddaszem o powierzchni użytkowej 609,15 m2.

Zakres prac obejmuje w szczególności;
- wydzielenie sanitariatów ogólnodostępnych w obrębie strefy wejściowej w parterze, w tym m.in. dla niepełnosprawnych,
- remont szatni i węzłów sanitarnych,
- wydzielenie i remont pomieszczeń na pralnię / suszarnię,
- wydzielenie i remont pomieszczeń na gabinet lekarski, pokój masażu, siłownię,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wymiana armatury sanitarnej (biały montaż, wpusty podłogowe + baterie)
- wymiana osprzętu instalacji elektrycznej (włączniki, gniazda, oprawy oświetleniowe),
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza
- budowa pochylni dla niepełnosprawnych
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót dla każdej z części określa:
dokumentacja projektowa, zawierająca projekt budowlany, projekt wykonawczy wg załącznika nr 9 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - wg załącznika nr 9a, a także formularze cenowe zawierające przedmiary robót, które stanowią załączniki 2.10 - na część nr 2
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1172463,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w zakresie części 1 tj. 16 245 120,00 zł brutto.

W niniejszym postępowaniu dla części 1 złożono 3 oferty:
1) Oferta nr 1: PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE SP. Z O.O. ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno za cenę – 19 752 177,15 zł brutto,
2) Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk ul. Podlesie 17, 41-303 Dąbrowa Górnicza za cenę – 19 680 000,00zł brutto,
3) Oferta nr 3: Firma Remontowo - Budowlana „PIOTROWSKI” Paweł Piotrkowski Piwoda 150, 37-522 Wiązownica za cenę – 16 443 584,90 zł brutto.

Oferta nr 1 - PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE SP. Z O.O jako jedyna niepodlegająca odrzuceniu dla części 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16443584,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19752177,15 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1427998,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1427998,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1427998,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana „PIOTROWSKI” Paweł Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip: 6121562326

7.3.4) Miejscowość: Piwoda 150

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1427998,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.