eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziec › Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17

1.5.2.) Miejscowość: Grodziec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632485500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.grodziec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ba9132-7ec9-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036192/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037458/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1429703,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: „Modernizacja kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą w m. Grodziec”.
Zamierzenie budowlane planowane jest przy Szkole Podstawowej w Grodźcu. Obejmuje wykonanie szatni i zaplecza kontenerowego obiektów kompleksu sportowego w Grodźcu. Zaplecze kompleksu sportowego składa się z czterech połączonych z sobą kontenerów
z wyposażeniem: K1 - szatnia gości, K2 - szatnia gospodarzy, K3 - budynek biurowo-magazynowy, K4 - magazyn. Odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachów powierzchniowo, za pomocą systemów rynnowych odwadniających bezpośrednio do gruntu na terenie działki. Woda z istniejącego przyłącza podprowadzona pod budynek z zainstalowanym licznikiem, energia elektryczna przyłączem NN, podprowadzona pod budynek z zainstalowanym licznikiem. Ścieki odprowadzane do istniejącej kanalizacji. Okna typowe PCV ogólnodostępne, podwójnie lub potrójnie szklone z powłoką niskoemisyjną, drzwi wewnętrzne PCV typowe, zewnętrzne metalowe powlekane jedno-skrzydłowe. Parapety zewnętrzne i wewnętrzne z blachy powlekanej. Wentylacja grawitacyjna i wymuszona kanałowa wyprowadzona przewodami giętkimi ponad dach, nawiewy pod oknami. Ogrzewanie elektryczne grzejnikowe. Wykonanie instalacji odgromowej. Wykonanie opaski o szer. 1,50 m z kostki betonowej o grubości 6 cm wokół budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 536309,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej
w Królikowie”.
Zamierzenie budowalne planowane jest przy Szkole Podstawowej w Królikowie. Ma na celu przebudowę istniejącego boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne.
Zakres prac budowlanych:
- wykonanie boiska szkolnego wielofunkcyjnego o wymiarach 40,00 m x 20,00 m z nawierzchnią sportową z warstwą użytkową ze sztucznej trawy lub nawierzchnią poliuretanową (wg decyzji Inwestora) z oznaczonymi liniami boisk do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i kometki. Dodatkowy wybieg o szerokości 2,00 m z każdego boku boiska. Opaska wokół całego boiska o szerokości 1,0 m kostki betonowej grubości 6 cm. Wykonanie trawników wokół ogrodzenia boiska,
- ogrodzenie o długości 144 m, wysokości 4,0 m w konstrukcji metalowej barwy zielonej wokół boiska, w tym furtka szerokości min. 1,0 m, wysokość min. 2,10 m i brama dwuskrzydłowa szerokości min. 3,0 m, wysokość min. 3,10 m.
- piłkochwyty wysokości 6,0 m,
- elementy małej architektury: 4 ławki, 2 kosze na śmieci,
- tablica informacyjna z regulaminem korzystania z boiska,
- 4 latarnie autonomiczne,
- utwardzenia z kostki brukowej układane w obrzeżach trawnikowych pod ławkami, wokół koszy na odpady, nawierzchnia utwardzona jako uzupełnienie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej – dojazd i dojście do boiska.
Wyposażenie boisk:
- dwa stojaki do koszykówki,
- 1 komplet siatka wraz ze słupkami do gry w siatkówkę,
- 1 komplet siatka wraz ze słupkami do gry w kometkę,
- 2 bramki do piłki ręcznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 893393,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696016,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985977,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696016,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484

7.3.3) Ulica: Śródmiejska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Usług Budowlano-Remontowych REMBUD Dariusz Szewczyk zrealizuje części robót budowlanych w następującym zakresie:
- prace związane z budowa fundamentów,
- prace związane z wykonaniem opaski z kostki wokół budynku o szer. 1,5m.
Jednocześnie będzie udzielać konsultacji branżowych, a także pełnić czynności doradcze nad robotami.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696016,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845610,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397655,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845610,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831677401

7.3.3) Ulica: Wydmowa

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-041

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845610,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.