Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083758/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kontynuacja prac - Przebudowa parku przy ul. Strzeleckiej wraz z budową fontanny, remont kapliczek oraz renowacja szlaku pieszego na Górę Anny w Nowej Rudzie (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kontynuacja prac - Przebudowa parku przy ul. Strzeleckiej wraz z budową fontanny, remont kapliczek oraz renowacja szlaku pieszego na Górę Anny w Nowej Rudzie (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab64de7-a133-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010086/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Kontynuacja prac - Przebudowa parku przy ul. Strzeleckiej wraz z budową fontanny, remont kapliczek oraz renowacja szlaku pieszego na Górę Anny w Nowej Rudzie realizowanego w ramach projektu (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Czesko-polski Szlak Grzbietowy - część wschodnia” współfinansowany jest ze środków EFRR w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac budowlanych związanych przebudową parku przy ul. Strzeleckiej wraz z budową fontanny, remontem kapliczek oraz renowacją szlaku pieszego na Górę Anny w Nowej Rudzie realizowanego w ramach projektu "Czesko- polski szlak grzbietowy - część wschodnia". Zadanie obejmuje dwa obszary: park przy ul. Strzeleckiej (dz. nr 73, AM 3, Obręb 5-Nowa Ruda) oraz szlak pieszy na Górę Św. Anny (dz. nr 481/7, AM 11, Obręb 5-Nowa Ruda).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis robót wykonanych i do wykonania, stanowią załączniki, o których mowa w pkt 7. Uwagi: dokumentacja projektowa zawiera elementy, które zostały już wykonane.
Inne warunki wykonania zamówienia
1) Wykonawca zapewnia obsługę geotechniczną i geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej. Obsługa agrotechniczna dotyczy w szczególności: wykonania badań nośności gruntu.
2) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich innych zobowiązań, które są nałożone na Zamawiającego w uzgodnieniach, zgodach, decyzjach poszczególnych organów administracyjnych, zarządców sieci itp.
3) Przedmiotowe opracowanie projektowe uzyskało wymagane opinie i uzgodnienia. W przypadku jeśli któreś z nich utraciły swoje ważności i przedłużenia bądź uzyskanie nowych jest niezębne do prawidłowej realizacji zadania, Wykonawca winien je uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt na podstawie upoważnień których udzieli mu Zamawiający. Powyższe dotyczy również uzgodnień dotyczących zajęcia pasów drogowych oraz dotyczących organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należy również poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień.
4) Wykonawca na własny koszt zabezpieczy plac budowy.
2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min.36 miesięcy od dnia odbioru końcowego Okres rękojmi za wady – zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę okresem gwarancji.
Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. W okresie obowiązywania gwarancji wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji roślin. Pielęgnacja w szczególności obejmują: systematyczne podlewanie roślin minimum 1 raz w tygodniu w terminach od 1 kwietnia do 30 września, a w okresach suszy (tj. gdy przez 3 doby temperatura w najcieplejszym punkcie dnia wyniesie od 25ºC 3 razy w tygodniu); wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin; uzupełnianie kory; odchwaszczanie terenu. Wszystkie koszty związane z pielęgnacją roślin ponosi wykonawca.
3. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 7.
4. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, opis robót wykonanych i do wykonania. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1815000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1815000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OGRODY” Artur Szkudłapski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-122-50-68
7.3.3) Ulica: ul. Wł. Broniewskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1815000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- "Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Udanin
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.