eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksowy remont i termomodernizację budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122121 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksowy remont
i termomodernizację budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 41 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksowy remont
i termomodernizację budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd4504b-d4af-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000177/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksowy remont i termomodernizację budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie, które obejmują:
1) Roboty ogólnobudowlane:
Roboty rozbiórkowe,
Wykonanie izolacji i docieplenie ścian piwnicznych,
Docieplenie i Wykonanie elewacji nadzienia budynku,
Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna,
Wymiana pokrycia i docieplenia dachu,
Opaski wokół budynku, podesty i schody, studzienki podokienne, obsianie trawą,
Roboty remontowe i odtworzeniowe wewnętrzne,
Wymiana drzwi wewnętrznych,
Przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
Przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
Wymiana balustrad zewnętrznych,
2) Roboty instalacyjne sanitarne:
Instalacja gazowa (roboty ziemne, instalacja),
Kotłownia,
Instalacja centralnego ogrzewania (roboty demontażowe i montażowe, rurociągi, armatura),
Instalacja wodna (roboty demontażowe i montażowe, instalacja zimnej wody, ciepłej wody, instalacja hydrantowa),
Instalacja kanalizacji (roboty demontażowe, roboty montażowe wewnętrzne, roboty montażowe zewnętrzne),
3) Roboty instalacyjne elektryczne:
Piwnica (instalacja siłowa, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, trasy kablowe),
Parter (instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, trasy kablowe),
Pietro I (instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, trasy kablowe),
Pietro II (instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetleni awaryjnego, trasy kablowe),
Pietro III (instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, trasy kablowe, inne prace towarzyszące),
Pietro IV /maszynownia dźwigu, (instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetleni podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, trasy kablowe)/,
Dach (instalacja odgromowa, trasy kablowe),
Rozdzielnice i kable zasilające (rozdzielnice elektryczne, kable zasilające),
Fotowoltaika (instalacja fotowoltaiczna),
2. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
5 505 863,00 zł.

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W postępowaniu złożono oferty na następujące kwoty:

1. 5 743 000,00 zł
2. 5 699 592,00 zł

Oferta z najniższą ceną złożona przez PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj, Os. Kaszubskie 19/89,
84-200 Wejherowo opiewa na kwotę 5 699 592,00 zł brutto.
Zaoferowana cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5699592,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5743000,00 PLN

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.