Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00163662/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej położonych w powiecie konińskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al.1 Maja 9
1.4.2.) Miejscowość: Konin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 63 240 32 12
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121977
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00107818
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie
usługi nadzoru inwestorskiego (w branży co najmniej: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej) nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na
budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 8.000.000,00 zł brutto każda.
UWAGA!!!
Co najmniej jedna z wyżej wymienionych usług nadzoru musi dotyczyć zadania inwestycyjnego realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający uwzględni tylko usługi pełnione przy zadaniach inwestycyjnych zakończonych.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:
b1) Koordynator Zespołu Inspektorów-inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno- budowlanej:
- posiadający uprawnienia projektowe oraz budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz
- posiadający co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień).
b2) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej: - posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz - posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe(liczone od daty uzyskania uprawnień). b3) Inspektora nadzoru w branży elektrycznej:
- posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń oraz
- posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień).
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk wymienionych w pkt 1 lit. b pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie
usługi nadzoru inwestorskiego (w branży co najmniej: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej) nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na
budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto każda.
UWAGA!!!
Co najmniej jedna z wyżej wymienionych usług nadzoru musi dotyczyć zadania inwestycyjnego realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający uwzględni tylko usługi pełnione przy zadaniach inwestycyjnych zakończonych.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:
b1) Koordynator Zespołu Inspektorów-inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno- budowlanej:
- posiadający uprawnienia projektowe oraz budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz
- posiadający co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień).
b2) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej: - posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz - posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe(liczone od daty uzyskania uprawnień). b3) Inspektora nadzoru w branży elektrycznej:
- posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń oraz
- posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień).
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk wymienionych w pkt 1 lit. b pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – Załącznik nr 8;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 6 do SWZ,
Po zmianie:
1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – Załącznik nr 8;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 6 do SWZ,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-09 10:00
Po zmianie:
2023-03-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-09 11:00
Po zmianie:
2023-03-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-08
Po zmianie:
2023-04-13
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
- PRZEBUDOWA WIEŻY CIŚNIEŃ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO, KANALIZACJI SANITARNEJ I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY
- Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Bławatkowej i Pelargoniowej na osiedlu Chorzeń w Koninie
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
- BZP.271.46.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.