Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110672/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00199979/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00178669/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w Gminie Wolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.4.2.) Miejscowość: Wolin
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 512 186 788
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121965
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00110672
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE WOLIN”, realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część nr 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI
Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów z rur polietylenowych łączonych metodą zgrzewania,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych, zasuw odcinających oraz studni wodomierzowej,
6) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
7) roboty odtworzeniowe nawierzchni.
Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg wodociągowy DN 160 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 3028,4mb,
b) rurociąg wodociągowy DN 110 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 382,10mb,
c) rurociąg wodociągowy DN 90 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 1181,60mb,
d) hydranty pożarowe – 18 kpl.,
e) studnie wodomierzowe – 1 szt.
f) zasuwy odcinające DN 150 – 4szt., DN 100 – 1 szt., DN 80- 27szt.,
g) przyłącza DN 32 zakończone na granicy działki – 535,30 mb,
h) przyłącza DN 63 zakończone na granicy działki – 38,8 mb.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w miejscowości Domysłów,
b) Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wodociągowych w miejscowości Domysłów,
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
d) Przedmiary robót,
2) Projektowane Postanowienia Umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE WOLIN”, realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część nr 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI
Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów z rur polietylenowych łączonych metodą zgrzewania,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych, zasuw odcinających oraz studni wodomierzowej,
6) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
7) roboty odtworzeniowe nawierzchni.
Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg wodociągowy DN 160 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 3028,4mb,
b) rurociąg wodociągowy DN 110 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 382,10mb,
c) rurociąg wodociągowy DN 90 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 1181,60mb,
d) hydranty pożarowe – 18 kpl.,
e) studnie wodomierzowe – 1 szt.
f) zasuwy odcinające DN 150 – 4szt., DN 100 – 1 szt., DN 80- 27szt.,
g) przyłącza DN 32 zakończone na granicy działki – 535,30 mb,
h) przyłącza DN 63 zakończone na granicy działki – 38,8 mb.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w miejscowości Domysłów, z zastrzeżeniem, że przyłącza wodociągowe należy wykonać wyłącznie w zakresie do granicy pasa drogowego i zakończyć zasuwą.
b) Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wodociągowych w miejscowości Domysłów,
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
d) Przedmiary robót,
2) Projektowane Postanowienia Umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Wymiana nawierzchni drogowej
Po zmianie:
Wymiana nawierzchni drogowej,Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W ramach Części nr 1:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót budowalnych stanowi Załącznik nr 5.1 do SWZ ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6.1 do SWZ;
W ramach Części nr 2:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót budowalnych stanowi Załącznik nr 5.2 do SWZ
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6.2 do SWZ
Po zmianie:
W ramach Części nr 1:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót budowalnych stanowi Załącznik nr 5.1 do SWZ ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6.1 do SWZ;
W ramach Części nr 2:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, w kwocie nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót budowalnych stanowi Załącznik nr 5.2 do SWZ
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6.2 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Dot. Części nr 2 zamówienia - Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w Kołczewie wraz z przyłączami.
Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 30 dni liczonych od dnia przekazania terenu (placu) budowy w kwocie stanowiącej 5% wynagrodzenia brutto Zaliczka zostanie wypłacona z wkładu własnego Gminy Wolin.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy
Po zmianie:
Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy- wg. modyfikacji z dnia 06.03.2023 r.
INNE PRZETARGI WOLIN
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.