eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa mebli do budynku Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie, zlokalizowanego w Nysie przy ul. Kościuszki 2



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121955 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do budynku Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie, zlokalizowanego w Nysie przy ul. Kościuszki 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715

1.5.8.) Numer faksu: +48774352989

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsz.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsz.nysa.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do budynku Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie, zlokalizowanego w Nysie przy ul. Kościuszki 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ee58b8-cf56-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086986/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156585,37 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Łóżko ze stelażem i pojemnikiem na pościel oraz materacem.

Ilość: 91 kompletów
Wymiary (długość x szerokość x wysokość): 204,5 x 99 x 94/40,5 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.

Łóżko wykonane z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 18 mm.
Wysokie wezgłowie chroniące ścianę przed zabrudzeniem.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Materac 200x90x19 cm.
Wkład materaca składający się z niezależnie pracujących sprężyn pocket obłożonych sprężystą pianką poliuretanową z atestem higienicznym.
Sprężyny usytuowane w odrębnych kieszonkach.
Materac dwustronny dający możliwość odwracania i obracania w celu uniknięcia odkształceń.
Twardość materaca: średni.
Pokrowiec materaca w białym kolorze: dzianina z ekologicznym atestem Öko-Tex® Standard 100, pikowana puszystą włókniną antyalergiczną. Pokrowiec posiadający zamek rozdzielczy z 4 stron materaca umożliwiający łatwe zdejmowanie.
Pokrowiec z możliwością prania w pralce w temperaturze do 60 stopni Celsjusza

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143111-7 - Stelaże do materacy

39143112-4 - Materace

4.5.5.) Wartość części: 90040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Regał, biurko, szafka i szafa.

Pozycja 1. Regał zamknięty z półkami
Ilość: 86 sztuk
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 203 x 50 x 40 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Regał wykonany z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Ilość półek: minimum 4 sztuki.

Pozycja 2. Biurko z dwiema szufladami.
Ilość: 91 sztuk.
Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 100 x 50 x 76 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Biurko wykonane z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm (fronty) oraz 22 mm (korpus).
Wszystkie krawędzie zabezpieczone obrzeżem ABS.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Biurko z dwiema szufladami pod blatem, wyposażonymi w prowadnice rolkowe.

Pozycja 3. Szafka wisząca.
Ilość: 91 sztuk.
Wymiary (długość x głębokość x wysokość): 158 x 26,5 x 31 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Szafka wykonana z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm.
Szafka wisząca podzielona na trzy równe boksy.
Laminowany blat w kolorze dąb sonoma, boksy w kolorze białym.

Pozycja 4. Szafa dwudrzwiowa.
Ilość: 17 sztuk.
Wymiary (głębokość x szerokość x wysokość): 55,5 x 90 x 200,5 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Szafa wykonana z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 18 mm.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
We wnętrzu drążek na ubrania.
W dolnej części szafy dwie szuflady.
Szafa wyposażona dodatkowo w 4 sztuki półek (z regulacją wysokości położenia), które pozwalają na indywidualne dopasowanie szafy do swoich potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 66544,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114168,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161626,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114168,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjne „MEBLOSTAL” Michał Baczewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190633864

7.3.3) Ulica: Traugutta

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114168,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73738,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170559,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73738,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI „SOMEB”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004709669

7.3.3) Ulica: Meblowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 97-505

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73738,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.