Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00040562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00046250/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i terenów zieleni w Złotym Stoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej i terenów zieleni w Złotym Stoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcfbcd25-7fa3-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026023/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja infrastruktury drogowej i terenów zieleni w Złotym Stoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040562/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Złotym StokuPrzedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku Miejskiego w Złotym Stoku. Celem zamówienia jest podniesienie estetyki parku, poprawa zdrowotności roślinności zwłaszcza drzew, budowa nowej muszli koncertowej wraz z amfiteatrem w miejsce istniejących oraz wyposażenie parku w elementy małej architektury. Inwestycja obejmuje teren Parku Miejskiego w Złotym Stoku, w granicach działki nr 699/2, części działki nr 976, obręb Złoty Stok. Zakres prac budowlanych związanych z rewitalizacją parku obejmuje:
-zabiegi pielęgnacyjne i korektę istniejącego drzewostanu i krzewów,
-wycinkę drzew i krzewów ze względów inwestycyjnych,
-wykonanie nowych nasadzeń roślinnych,
-wykonanie nowych nawierzchni na istniejących i projektowanych placach, alejach, ścieżkach w tym schodów terenowych,
-budowę placu zabaw dla dzieci wraz z ogrodzeniem,
-przebudowę i wykonanie nowych ogrodzeń zewnętrznych,
-budowę muszli koncertowej wraz zapleczem,
-budowę amfiteatru,
-budowę informatora turystycznego,
-budowę trejaża,
-budowę fontanny,
-budowę zdroju wolno stojącego,
-wykonanie i montaż elementów małej architektury w tym ławek, koszy na śmieci, ta-blic informacyjnych, stojaków na rowery,
-wykonanie przyłącza wod-kan,
-wykonanie sieci deszczowej odwodnienia amfiteatru,
-wykonanie drenażu liniowego wokoł budynku muszli koncertowej,
-przebudowę instalacji wod-kan,
-wykonanie instalacji nawadniającej części założenia parkowego,
-aktualizację uzgodnień z operatorem elektroenergetycznym oraz wykonanie przyłącza elektroenergetycznego,
-przebudowę instalacji oświetleniowej,
-budowę instalacji monitoringu wraz z kamerami i rejestratorem,
-opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i gaśnice oraz oznakowanie zgodnie z opracowaną instrukcją,
- wywóz gruzu i odpadów na składowisko, uporządkowanie terenu budowy,
-wykonanie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym badań, sprawdzeń i odbiorów przyłączy oraz sieci i instalacji opracowanie instrukcji użytkowania sieci, instalacji, urządzeń, obiektów oraz pomiaru powykonawczego geodezyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
45262210-6 - Fundamentowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312300-0 - Instalowanie anten
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 9060058,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II Przebudowa ul. Słonecznej w Złotym StokuPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Słonecznej w Złotym Stoku o łącznej długość 434 mb. (odc. I i II). Całość zadania obejmuje remont istniejącego układu komunikacyjnego, wymianę zniszczonej nawierzchni ulicy i chodników wraz z podbudową, wymianę krawężników, odbudowę elementów małej architektury, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Na całe długości dróg planuje się wykonać nowe warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika po uprzednim rozebraniu starych podbudów oraz nawierzchni z trylinki. Nawierzchnia ulicy zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej o wysokości (grubości) 10 cm na uprzednio wykonanej podbudowie odpowiednio – gotowa mieszanka betonowa o Rm 2,5 MPa, grubość warstwy 15 cm, następnie podbudowa z tłucznia kamiennego grubość warstwy 25 cm, podsypka cementowo-piaskowa grubość warstwy 3 cm. Całość nawierzchni obramowana będzie krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22 obustronnie. Od strony ciągu pieszego krawężnik obniżony (najazdowy). Konstrukcję chodnika przyjęto jak pod nawierzchnią ulicy. W ramach zadania zaplanowano także wymianę istniejącej sieci wodociągowej oraz remont kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2041648,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Przebudowa mostu na potoku „Trująca” w Złotym Stoku:Przedmiotem zamówienia jest budowa - odbudowa obiektu mostowego na potoku Tru-jąca km 8 + 580 w Złotym Stoku działka nr 965 wp i działki nr 964 i 867 .
W zakres zamówienia będą wchodziły:
- prace rozbiórkowe,
- wykonanie podpór obiektu,
- wykonanie konstrukcji przęsła,
- wykonanie izolacji,
- wyposażenie pomostu w nawierzchnię bitumiczną i poręcze,
- wykonanie dojazdów do obiektu mostowego,
- umocnienie dna i brzegów potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.5.) Wartość części: 396143,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej i terenów zieleni w Złotym Stoku Część I - Rewitalizacja Parku Miejskiego w Złotym Stoku unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1489201,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1664882,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1489201,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND JÓZEF GRUSZECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.3) Ulica: Spacerowa
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1489201,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298736,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298736,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298736,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND JÓZEF GRUSZECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.3) Ulica: Spacerowa
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298736,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZŁOTY STOK
więcej: przetargi ZŁOTY STOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w miejscach publicznych na terenie gminy Strzelno.
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.