eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › "Budowa budynku kuchni przy żłobku w miejscowości Sulmierzyce"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa budynku kuchni przy żłobku w miejscowości Sulmierzyce"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http:/www.sulmierzyce.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa budynku kuchni przy żłobku w miejscowości Sulmierzyce"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6448d105-9df3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065593/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku kuchni przy żłobku w miejscowości Sulmierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081111/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1811055,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku kuchni przy żłobku
w miejscowości Sulmierzyce”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę budynku kuchni - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty blachodachówką, dach czterospadowy konstrukcji drewnianej. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej z materiałów powszechnie dostępnych na rynku,
2) budowa elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej,
3) budowa przyłącza kanalizacyjnego,
4) budowa kanalizacyjnej instalacji odbiorczej z separatorem,
5) budowa przyłącza wodociągowego z hydrantem nadziemnym,
6) budowa instalacji kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie do kanalizacji deszczowej,
7) budowa instalacji zbiornikowej na gaz płynny z montażem zbiornika podziemnego na gaz płynny.
Teren działki inwestora znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej. W przypadku prowadzenia prac ziemnych należy postępować zgodnie z art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. 1226/1, 1268, 1269, 1225 obręb Sulmierzyce, gmina Sulmierzyce.
Dane techniczne projektowanego budynku
− długość 20,77 m
− szerokość 11,82 m
− wysokość do kalenicy 6,65 m
− wysokość do okapu 3,35 m
− powierzchnia zabudowy 245,50 m2
− powierzchnia użytkowa wszystkich pomieszczeń 202,36 m2
− powierzchnia całkowita 296,63 m2
− kubatura brutto budynku 1178,66 m3
− liczba pomieszczeń 17
Kategoria zagrożenia ludzi ZL III
Kubatura budynku określona zgodnie z zasadami podanymi w PN-ISO 9836:1997.
Budynek posiada wejście od strony północnej i zachodniej. W celu sprawnej obsługi
w budynku zlokalizowano pom. kuchni, komory dostaw, niezbędne zaplecze magazynowe, odpowiednie stanowiska produkcyjne, zespół pomieszczeń pracowniczych, aneks porządkowy oraz system zmywania naczyń. W budynku przewiduje się przebywanie ponad 5 osób co kwalifikuje obiekt do kategorii ZLIII. Cały budynek musi spełniać wymogi stopnia NRO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlano-wykonawczy,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru (branża konstrukcyjno – budowlana, sanitarna oraz elektryczna),
3) Przedmiary robót.
4) Decyzja pozwolenia na budowę Nr 386/2021 z dnia 20.08.2021r.
Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• z uwagi, iż działka 1226/1 w obrębie ewid. Sulmierzyce stanowiąca teren budowy przedmiotowego zamówienia została przekazana jako plac budowy i wykonywane są na niej aktualnie roboty budowlane na zadaniu pn.: "Budowa żłobka w technologii pasywnej w miejscowości Sulmierzyce" zwane dalej „Budowa żłobka” Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia sposobu korzystania z ww nieruchomości (placu budowy) z wykonawcą robót na zadaniu "Budowa". Przewidywany termin zakończenia prac na ww zadaniu to sierpień 2022r, Wykonawca winien współdziałać z firmą realizująca zadanie "Budowa żłobka" i tak prowadzić prace aby w żaden sposób nie zakłócić lub utrudnić prac budowlanych na ww zadaniu.
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim
z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej
i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz
z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy w związku z art. 16 pkt 2 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 04.04.2022 r. ok. godz. 9:45 Zamawiający otrzymał informację od Wykonawcy, że wystąpiła awaria systemu miniPortal, która uniemożliwia złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiającemu przekazano również zrzuty ekranu oraz film, na których widać problemy związane z wypełnieniem pól formularza do złożenia oferty – dokładnie pól dotyczących danych Wykonawcy. Z uwagi na zbliżający się termin składania ofert – 04.04.2022 r., godz. 10:00, Zamawiający podjął próbę modyfikacji SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert, aby wszyscy zainteresowani Wykonawcy mogli złożyć ofertę. Zamawiający wyznaczył nowy termin składania i otwarcia ofert na dzień następny, tj. 05.04.2022 r., godz. 10:00.
Powyższa zmiana generowała obowiązek dokonania zmiany terminu składania i otwarcia ofert w trzech systemach informatycznych: miniPortal, Biuletyn Zamówień Publicznych oraz strona prowadzonego postępowania. Niestety ze względu na bardzo krótki czas do złożenia ofert
Zamawiający dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert w systemie miniPortal o godzinie 9:58, na stronie internetowej prowadzonego postępowania o godzinie 10:02, natomiast zmiana terminu składania i otwarcia ofert w BZP została opublikowana o godzinie 10:30.
Zgodnie z art. 286 ust. 9 Pzp w przypadku gdy zmiana treści odpowiednio SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie, o którym mowa w art. 267 ust. 2 pkt 6 Pzp. Brak zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia przed terminem składania ofert prowadzi na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp do sytuacji gdy zawarta w wyniku prowadzonego postepowania umowa podlega unieważnieniu. Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.

Mając na uwadze powyższe okoliczności oraz zasadę przejrzystości postępowania, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy w związku z art. 16 pkt 2 ustawy, ponieważ postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3279000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.