Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00108680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121799 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-549e88b3-dfc1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród, tj.: Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim, Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym, Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie. 2. Sposób przygotowania posiłków oraz ich transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno – sanitarnych. Powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności: w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Muszą ponadto być zgodne z normami żywienia i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. 3. W celu prawidłowej realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrektorami placówek wymienionych w pkt 1, ewentualnie z wyznaczonymi osobami (pracownikami) tychże jednostek. 4. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie określono w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 5. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Tarnogród określono w pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 6. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla dzieci korzystających z opieki wakacyjnej w Szkole Filialnej w Luchowie Górnym określono w pkt 6 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 7. Przykładowy jadłospis dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz uczniów szkół podstawowych wymienionych w pkt 1 stanowią odpowiednio załączniki nr 1 i nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania do jednostek oświatowych objętych przedmiotem zamówienia, najpóźniej do ostatniego dnia nauki szkolnej w danym tygodniu, jadłospisu na kolejny tydzień nauki szkolnej. 9. Do każdego posiłku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić napoje zgodnie z przykładowymi jadłospisami wskazanymi w pkt 7. 10. Żywienie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, ferii i dni ustawowo wolnych od nauki oraz innych przerw w nauce np. wycieczki szkolnej. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki na następujące godziny: 1) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie: a) śniadanie – godz. 8.00, b) obiad – godz. 11.00 – 12.00, c) podwieczorek – godz. 14.00; 2) Szkoły Podstawowe z terenu gminy Tarnogród – obiad w godz. 10.00 – 13.00; 3) Szkoła Filialna w Luchowie Górnym w okresie od dnia 01.08.2022r. do dnia 26.08.2022r.: a) śniadanie – godz. 8.00, b) obiad – godz. 11.00 – 12.00, c) podwieczorek – godz. 14.00 12. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczniów zgodnie z informacją uzyskaną od pracownika placówki oświatowej.
13. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Dyrektorami jednostek oświatowych wymienionych w pkt 1 miesięczny harmonogram dostarczania posiłków. W trakcie trwania miesiąca harmonogram ten będzie na bieżąco aktualizowany o odpisy uczniów, którzy rezygnują w danym dniu z posiłku oraz ewentualne zwiększenia ilości posiłków dla uczniów. Informacja o zapotrzebowaniu dotyczącym ilości posiłków na dany dzień będzie przekazywana do Wykonawcy do godziny 14.00 dnia poprzedniego. Podstawą do ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokument naliczenia usługi przygotowania i dostarczenia posiłków sporządzony w oparciu o harmonogram zaktualizowany o ewentualne odpisy lub zwiększenia ilości posiłków dla uczniów którzy skorzystają z nich w poszczególne dni danego miesiąca. Dokument naliczenia podlega akceptacji Dyrektora danej jednostki oświatowej wymienionej w pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 14. W trakcie realizacji umowy Zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych w formularzu cenowym (zał. nr 4 do swz) cen jednostkowych przygotowywanych posiłków. 15. W przypadku chęci skorzystania z posiłków przez uczniów nieobjętych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tym uczniom posiłek w cenie jednostkowej nie wyższej niż cena zaoferowana w formularzu cenowym.
16. W celu realizacji zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia kuchni wraz z wyposażeniem, zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie przy ul. 1 Maja 7. Udostępnienie lokalu wraz z wyposażeniem nastąpi na podstawie odrębnej umowy użyczenia lokalu zawartą pomiędzy Szkołą Podstawową w Tarnogrodzie a Wykonawcą. Wzór umowy użyczenia lokalu stanowi załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków w pomieszczeniach udostępnionej kuchni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 16.07.2021 r. wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy Firma Gastronomiczna Dorota Skrzypek ul. Radawska 19, 37-522 Wiązownica na którą składały się formularz ofertowy, formularz cenowy oświadczenie o niepodleganiu z udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymagał aby oferta oraz załączone do niej dokumenty wymienione w pkt 10.10 i 10.13 SWZ Wykonawca złożył w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Po dokonanej analizie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów Zamawiający stwierdza że dokumenty te nie zostały podpisane elektronicznie w sposób wskazany w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył plików pozwalających stwierdzić, że dokumenty zostały opatrzone jednym z rodzajów podpisów określonych w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę Pzp pod rygorem nieważności stanowi wadę tej czynności prawnej, która polega na niewywołaniu przez czynność zamierzonych skutków prawnych związanych z jej dokonaniem. Tym samym niepodpisanie oferty w wymaganej formie lub nieprawidłowe złożenie podpisu pod ofertą skutkuje w konsekwencji jej odrzuceniem. Żeby złożenie oferty mogło być uznane za skuteczne Wykonawca musiał przekazać Zamawiającemu plik (dokument elektroniczny) zawierający ofertę wraz z właściwym podpisem elektronicznym złożonym przed zaszyfrowaniem oferty. Bez znaczenia pozostaje fakt, czy będzie to podpis wewnętrzny, czy zewnętrzny. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp odrzuca ofertę Wykonawcy Firma Gastronomiczna Dorota Skrzypek ul. Radawska 19, 37-522 Wiązownica jako niezgodną z przepisami ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417170,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417170,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- "Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części".
- Usługa cateringową polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do kuchenek oddziałowych Oddziałów Szpitala Wolskiego wg określonych przez Zamawiającego diet , odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych dla osób przebywających na pobytach wypoczynkowych w OSW "Koszarka" w Przebrnie k. Krynicy Morskiej, w okresie od 17.06.2024 r. do 08.09.2024 r.
- usługa cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.