eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Budowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i żłobkowych w Szydłowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i żłobkowych w Szydłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672115511

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szydlowo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i żłobkowych w Szydłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979fa037-6891-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335696/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.82.2021-II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie i nadbudowie istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i żłobkowych w Szydłowie oraz uzyskanie, w imieniu i na rzecz zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie części działki o numerze geodezyjnym 53/5, Szydłowo 43 w Szydłowie. Teren, na którym planuje się realizację zamówienia jest częścią funkcjonującego już od lat założenia szkolno-przedszkolnego. Przedmiot zamówienia zakłada przebudowę istniejącego budynku przedszkola na obiekt realizujący zarówno potrzeby przedszkolne jak i żłobkowe. Przedmiot zamówienia polegać będzie na: „Budowie, rozbudowie i nadbudowie istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i grup żłobkowych w ramach zadania pn. „ utworzenie gminnego żłobka w Szydłowie”. W związku z powyższym zmianie ulegnie sposób zagospodarowania fragmentu terenu działki w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku przedszkolnego. Rozbudowa będzie miała formę prostopadłościennej bryły wysuniętej poza lico istniejącej elewacji istniejącego budynku przedszkola. W zakresie zmian bryłowo kubaturowych, obrysu zewnętrznego i układu funkcjonalnego budynku wyróżnia się następujące zasadnicze pozycje:
• wyburzenie tarasu ogrodowego od strony północnej celem powiązania i uformowania nowej bryły mieszczącej łącznik komunikacji poziomej i pionowej pomiędzy istniejącą a nową częścią obiektu, zmiany układu/orientacji dotychczasowych sal przedszkolnych (sal, szatni i łazienek), zwiększenia przestrzeni magazynowych obiektu, utworzenia całkowicie nowych jednostek żłobkowych i przedszkolnych;
• reorganizacja układu funkcjonalnego istniejącej przestrzeni budynku;
• wysunięcie dodatkowej kubatury mieszczącej gabinet pielęgniarski (w miejscu dotychczasowego wejścia do przedszkola) w kierunku północnym;
• wysunięcie dodatkowej kubatury mieszczącej kuchnię w kierunku północnym;
Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia odtwarza się w nowej formie place zabaw w wersji osobnej dla żłobka oraz osobnej dla przedszkola. W związku z reorganizacją przestrzeni zagospodarowania planuje się nowe usytuowanie ogrodzeń regulujących dostęp do budynku i placów zabaw. Przedmiot zamówienia obejmuje również nowe nawierzchnie piesze.
Z przedmiotu zamówienia wyłącza się zakres związany z dostawą wyposażenia zespołu kuchennego zawarty w opracowaniu technologicznym „Technologia do budowy, rozbudowy i nadbudowy istniejącego przedszkola na potrzeby utworzenia dodatkowych grup przedszkolnych i grup żłobkowych.

3. Przedmiot zamówienia oprócz robót budowlanych obejmuje wykonanie instalacji wewnętrznych (m.in. elektrycznej, teletechnicznej, systemu podciśnieniowego odwodnienia dachu, kanalizacji technologicznej, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej, instalacji hydrantowej, instalacji centralnego ogrzewania, technologii kotłowni ze stacją uzdatniania wody, instalacją ciepła technologicznego, instalacją wentylacji, instalacją klimatyzacji), sieci zewnętrznych (prace demontażowe, sieć kanalizacji deszczowej, sieć kanalizacji sanitarnej i technologicznej, sieć wodociągowa, instalacje elektryczne zewnętrzne, oświetlenie terenu) a także prace związane z przebudową linii światłowodowej.

4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

6. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (budowa jednego budynku kubaturowego o powierzchni zabudowy 765,91 m2 i rozbudowa części istniejącej o powierzchni zabudowy 491,85 m2 i kubaturze ogółem 9 031,00 m3) oraz technologia jego wykonywania. Zaprojektowany obiekt stanowi spójny i zwarty ustrój budowlany składający się z elementów konstrukcyjnych, instalacji wewnętrznych, urządzeń technicznych, elementów zagospodarowania terenu oraz elementów wyposażenia. Wszystkie wymienione wyżej elementy są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność budowy budynku, brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11845967,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14354343,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Dziuba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-020-09-93

7.3.3) Ulica: ul. Racławicka 9

7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-350

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.