Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112371/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00236315/01 - Wynik z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Likwidacja zagrożenia dla środowiska, poprzez usunięcie i zagospodarowanie odpadów w tym niebezpiecznych, zgromadzonych w miejscu na ten cel nieprzeznaczonym – wykonanie zastępcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 3
1.4.2.) Miejscowość: Bralin
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-640
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121681
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00112371/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy (Wykonawca
składać je będzie dopiero na wezwanie Zamawiającego) obejmują:
1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz.
Po zmianie:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy (Wykonawca
składać je będzie dopiero na wezwanie Zamawiającego) obejmują:
1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz.
3. kopię poświadczonej za zgodność z oryginałem decyzji zezwalającej na przetwarzanie odpadów - co najmniej odpadów o kodach 16 81 01* (odpady wykazujące właściwości niebezpieczne), metodami pozwalającymi na ostateczne przetworzenie odpadów i zezwalająca na przetworzenie co najmniej 20 Mg odpadów niebezpiecznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia;
4. kopię poświadczonej za zgodność z oryginałem decyzji zezwalającej na transport odpadów - co najmniej odpadów o kodach 16 81 01* (odpady wykazujące właściwości niebezpieczne);
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-20 12:00
Po zmianie:
2022-04-25 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-20 12:15
Po zmianie:
2022-04-25 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-19
Po zmianie:
2022-05-24
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- PN/04/2024 Roboty budowlane na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.