eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borowa › Zagospodarowanie skweru przed budynkiem Urzędu Gminy Borowa na dz. nr ewid. 1133

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie skweru przed budynkiem Urzędu Gminy Borowa
na dz. nr ewid. 1133

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borowa 223

1.5.2.) Miejscowość: Borowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-305

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie skweru przed budynkiem Urzędu Gminy Borowa
na dz. nr ewid. 1133

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47393f52-8991-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048531/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie skweru przed budynkiem Urzędu Gminy Borowa, na działce nr ew. 1133, obręb Borowa, gmina Borowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu skweru przed budynkiem Urzędu Gminy Borowa na dz. nr ewid. 1133, gdzie przewiduje wykonanie następujących robót:
1. Rozbiórkowych – polegających na wycince istniejących nasadzeń niskich i wycince dwóch drzew.
2. Ziemnych – polegających na wykonaniu wykopów pod planowane zagospodarowanie terenu pod ciągi piesze, place. Istniejącą ziemię należy złożyć na hałdy do dalszego wykorzystania, nadmiar ziemi przeznaczony jest do wywiezienia i zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach.
3. Budowa chodników i placów z płyt betonowych chodnikowych gr. 6 cm i wymiarach 50x50cm zakończonych obrzegowaniem na równo z wierzchem płyt.
4. Montaż ławek, parkletów i koszy na śmieci. Ławki w części betonowe i w części stalowe z drewnianymi siedziskami. Ławki i kosze wykonane jako elementy prefabrykowane z betonu architektonicznego z okładziną z drewna odpowiednio zabezpieczonego i zaimpregnowanego.
5. Nasadzenie drzew i krzewów oraz zieleni ozdobnej w miejscach przy chodniku. Wykonawca odpowiada za trwałość nasadzeń drzew i krzewów oraz zieleni ozdobnej tzn. zieleń musi się przyjąć i musi rosnąc co najmniej przez 1 rok. W tym czasie wykonawca musi pielęgnować roślinność.
6. Dostawa i montaż smartławki z przyłączem teletechnicznym oraz przyłączem energetycznym ze skrzynką na terenie skweru oraz w budynku gminy Borowa.
Wykonawca przygotuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Inwestora projekt smartławki.
7. Wykonanie automatycznego nawadniania terenów zielonych i nasadzeń wraz z montażem rury zasilającej skwer z budynkiem UG. W piwnicy budynku UG zostanie zamontowana pompa do wody, natomiast na placu zostanie zamontowany rozdzielacz przewodów zasilających poszczególne sekcje zieleni oraz czujnik deszczu, a zieleń nawadniana będzie rurami kroplującymi. System automatycznego nawadniania powinien zapewniać możliwość ręcznego załączania podlewania roślin z poziomu urządzenia mobilnego.
Projekt zawiera przykładowe rozwiązanie instalacji nawadniającej. Wykonawca przygotuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Inwestora projekt nawadniania.
8. Budowa fontanny ze stali nierdzewnej ustawionej na nierdzewnym postumencie z oświetleniem led w kolorze ciepłym, zimnym, neutralnym oraz RGB wraz z montażem minimum 2x pompy do wody zasilanej i sterowanej oraz montaż stacji uzdatniania wody z chlorowaniem z pomieszczenia piwnicy budynku gminy Borowa.
Wymagane parametry fontanny to bryła sześcienna o wym. 1.0 x 1.0 x 1.0m na postumencie wysokości 40cm (10 cm zanurzony w wodzie, 30cm wystający ponad poziom wody w fontannie). Fontanna powinna zapewniać możliwość regulacji wypływającego strumienia wody oraz jego podświetlenie wraz z możliwością regulacji natężenia i barwy światła.
Wykonawca przygotuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Inwestora projekt fontanny wg uzgodnionych parametrów.
9. Wykonanie przyłącza wody do fontanny.
10. Wykonanie oświetlenia LED w poziomie posadzki – lampy o długości 50cm i szerokości ok. 3cm, w kolorze zimnym, ciepłym, neutralnym i RGB
z doprowadzeniem przyłącza energetycznego z budynku Gminy Borowa.
11. Wykonanie przyłącza energetycznego do smartławki, oświetlenia skweru i fontanny.
12. Wykonanie robót w budynku UG w piwnicy tj. montaż instalacji wody i kanalizacji sanitarnej, montaż stacji uzdatniania wody do fontanny wraz z chlorownią, montaż centrali elektronicznej do sterowania nawadnianiem, montaż instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej oraz rutera do obsługi internetowej Skweru.
UWAGA!:
Urządzenia do obsługi fontanny oraz skweru należy zlokalizować w pomieszczeniu wydzielonym w narożu budynku Gminy od strony południowej wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów. W związku z tym należy przewidzieć odpowiednią ilość oraz trasę przewodów zasilających, elektrycznych, teletechnicznych, odprowadzających, kanalizacyjnych oraz związanych z tym wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:
 Dokumentacja techniczna,
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
 Przedmiary robót.
UWAGA!:
Przedmiar robót będący częścią dokumentacji projektowej jest jedynie dokumentem pomocniczym w wycenie wartości robót.
Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno – użytkowych nie gorszych od założonych.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem:
 gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości),
 charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
 charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
 parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
 parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308797,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548514,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308797,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZBUT Kasprzak Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171784797

7.3.4) Miejscowość: Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 39-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308797,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.