Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101106/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.https://ipin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856189d0-af27-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101106/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/16/43/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu pracowników do wykonywania prac w charakterze personelu pomocniczego na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Osoby przystępujące do wykonywania tej umowy muszą porozumiewać się w stopniu komunikatywnym w języku polskim
1. Obowiązki osoby sprzątającej oddziały, sale pacjentów:
• mycie podłóg w salach chorych, gabinetach zabiegowych, pokojach lekarskich i na korytarzach,
• mycie i dezynfekowanie łóżek i szafek w salach chorych,
• opróżnianie koszy i segregowanie śmieci,
• mycie glazury, terakoty, kabin prysznicowych i urządzeń sanitarnych w toaletach,
• uzupełnianie w pojemnikach mydła, ręcznika, papieru toaletowego, płynów dezynfekcyjnych,
• wyrzucanie śmieci z koszy – segregowanie (odpady komunalne, medyczne itp.),
• wycieranie kurzy z mebli, parapetów i innych urządzeń, mycie okien,
• przecieranie luster, drzwi oraz futryn,
• dezynfekowanie pomieszczeń zabiegowych i sal chorych,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych
2. Obowiązki sprzątającej pomieszczenia:
• -zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych,
• wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu laboratoryjnego, parapetów,
• opróżnianie i segregowanie koszty ze śmieci, (segregacja na pięć frakcji, medyczne)
• mycie glazury, terakoty i urządzeń sanitarnych,
• uzupełnianie mydła, ręcznika papierowego, papieru toaletowego, płynu dezynfekcyjnego,
• mycie klatek schodowych i wind,
• dezynfekowanie powierzchni,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych
3. Obowiązki osoby sprzątającej teren na zewnątrz budynku:
• zamiatanie chodników i jezdni, grabienie liści, koszenie trawy, odśnieżanie terenu,
• opróżnianie koszy, segregowanie, śmieci,
• zwożenie odpadów posegregowanych z terenu Instytutu do śmietnika
4. Obowiązki osoby pracującej w szatni:
• przyjmowanie odzieży wierzchniej oraz walizek od osób przychodzących do Instytutu,
• utrzymywanie czystości w szatni,
• odpowiedzialność za powierzone ubrania
5. Obowiązki osoby pracującej w pralni:
• segregowanie i liczenie pościeli,
• zwożenie brudnej pościeli z oddziałów do pralni,
• segregowanie i liczenie pościeli czystej, która przychodzi z pralni
4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia jest niższa niz cena najkorzystniejszej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.