eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedrzwica Duża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 30

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niedrzwicaduza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330e12f2-8ef3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021796/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058321/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej””. Nadzór inwestorski będzie pełniony kompleksowo w następujących branżach: konstrukcyjno-
-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, telekomunikacyjnej i drogowej.
2. Zadanie inwestycyjne, którego dotyczy nadzór inwestorski będzie realizowane w szczególności w oparciu o dokumentację projektową, SWZ i umowę dostępne na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Niedrzwica Duża pod adresem: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81&p1=szczegoly&p2=78781.
3. Zakres robót objętych nadzorem dotyczy budowy budynku przedszkola wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działkach o nr ewidencyjnych 783/3 i 791 przy ul. Nadrzecznej w Niedrzwicy Dużej.
4. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje w szczególności:
1) wybudowanie budynku przedszkola,
2) wykonanie instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych, teletechnicznych, w tym w szczególności:
a) montaż kanalizacji energetycznej/teletechnicznej na terenie obiektu,
b) montaż wewnętrznych linii zasilających,
c) budowę złącza kablowego ZK-PWP oraz złącza ZK na zewnątrz obiektu,
d) montaż wyłącznika pożarowego PWP i przycisku PWP,
e) montaż rozdzielnicy głównej RG+TK,
f) montaż rozdzielnic piętrowych,
g) wykonanie konstrukcji wsporczych dla kabli i przewodów,
h) instalacje oświetleniowe: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, specjalistycznego (lampy bakteriobójcze), zewnętrznego nad drzwiami, oświetlenie parkowe terenu,
i) instalacje gniazd: gniazda 230 V ogólne i komputerowe,
j) instalacje zasilające urządzeń branży sanitarnej
k) instalacje zasilające urządzeń technologicznych kuchni,
l) instalacja przywoławcza dla WC niepełnosprawnych,
m) instalacje uziemiające i połączeń wyrównawczych,
n) instalacje piorunochronne,
o) instalacja fotowoltaiczna,
p) instalacja oddymiania klatek schodowych,
q) montaż instalacji LAN,
r) montaż instalacji CCTV,
s) montaż instalacji wideodomofonowej,
t) montaż instalacji SSWIN,
u) ochronę przeciwporażeniowa,
v) ochronę przeciwprzepięciową,
w) ochronę przeciwpożarową,
3) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
4) wykonanie przyłącza wodociągowego,
5) wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych, w tym w szczególności:
a) instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej,
b) instalacja kanalizacji deszczowej ze zbiornikami szczelnymi,
c) powietrzny wymiennik gruntowy wraz z budową przyłącza wodociągowego na odcinku kolizyjnym z wymiennikiem gruntowym,
6) wykonanie instalacji sanitarne wewnętrznych, w tym w szczególności:
a) instalacja wodociągowa (zimna woda użytkowa, woda ppoż., ciepła woda użytkowa, cyrkulacja ciepłej wody użytkowej),
b) instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej,
c) instalacja kanalizacji deszczowej,
d) instalacja centralnego ogrzewania ze źródłem ciepła w postaci pompy ciepła,
e) instalacja wentylacji mechanicznej,
f) instalacja gazu ziemnego,
7) budowę drogi pożarowej o nawierzchni z ekokraty,
8) budowę parkingu na 10 miejsc postojowych, w tym 1 miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością – nawierzchnia z kostki brukowej,
9) budowę dojść, chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
10) wykonanie opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej,
11) zagospodarowanie terenu, w tym zagospodarowanie zieleni - nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników dywanowych,
12) dostawa i montaż urządzeń małej architektury - kosze na śmieci, ławki na gabionach, stojak na rowery,
13) wykonanie „zielonych ścian” budynku przedszkola,
14) budowę wiaty śmietnikowej,
15) dostawa i montaż wyposażenia, w szczególności wyposażenie technologiczne kuchni i pomieszczeń związanych z przygotowaniem posiłków,
16) odtworzenie boiska do siatkówki plażowej,
17) wykonanie ogrodzenia.
5. Zakres obowiązków Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49914,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDI Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221002143

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.