eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Remont drogi powiatowej nr 1427 D (drogi dojazdowej do gruntów rolnych) na odcinku Wziąchowo Wielkie - Gądkowice, poprzez ułożenie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121049 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1427 D (drogi dojazdowej do gruntów rolnych) na odcinku Wziąchowo Wielkie – Gądkowice, poprzez ułożenie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713840704

1.5.8.) Numer faksu: 713840704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1427 D (drogi dojazdowej do gruntów rolnych) na odcinku Wziąchowo Wielkie – Gądkowice, poprzez ułożenie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4c4a8a6-c2db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi powiatowej nr 1427 D na odcinku Wziąchowo Wielkie - Gądkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.7134.62.2021.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 407317,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1427 D(drogi dojazdowej do gruntów rolnych) na odcinku Wziąchowo Wielkie – Gądkowice, obejmującego wykonanie powierzchniowego zabiegu remontowego istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 16 JENA 50/70 gr. 5cm po zagęszczeniu na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1420D (rejon miejscowości Wziąchowo Wielkie) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1428 D (miejscowość Gądkowice) – z wyłączeniem wyremontowanego odcinka drogi, długość odcinka 1,550 km:
1) Przedsięwzięcie obejmuje:
– opracowanie, wdrożenie i utrzymanie zastępczej organizacji ruchu na czas robót
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (roboty pomiarowe przy liniowych robotach zimnych w terenie równinnym)
– frezowanie istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni w miejscach połączenia nowej nawierzchni z istniejącą (płynne połączenie)
– ścinkę zawyżonych poboczy jezdni wraz z odkryciem krawędzi jezdni
– wyrównanie krawędzi jezdni na odcinku nr 3 po stronie prawej od km 1+188 do km 1+333 i po stronie lewej od km 1+188 do km 1+360
- uzupełnienie lokalnych wykruszeń i ubytków nawierzchni jezdni mieszanką mineralno-asfaltową AC16W 50/70 – remont cząstkowy
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni
– skropienie międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,3kg/m2 pozostałego lepiszcza
– ułożenie na skropionej nawierzchni warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 16 JENA 50/70 gr. 5cm po zagęszczeniu - nakładka
– wyrównanie istniejących zjazdów na dł. 1m poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 15cm, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,5kg/m2 pozostałego lepiszcza i ułożenie warstwy SMA 16 JENA 50/70 gr. 5cm po zagęszczeniu
– wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie do E2/E1 ≤ 2,2 gr. śr. 8cm i szer. 0,75m
– montaż barier drogowych SP-06/2 (H1W5A) na odcinku nr 3 nad przepustem w km 0+650
– uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.
4) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
5) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ).
6) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
7) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,
- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345901,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345901,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345901,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gembiak-Mikstacki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038354

7.3.3) Ulica: transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345901,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.