eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego "



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123999886

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebe8d4f7-add4-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe8d4f7-add4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041879/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego”
3.3 Zamówienie podstawowe obejmuje :
1) Opracować projekty zmiany stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem Starosty Wielickiego w miejscach lokalizacji radarowych wyświetlaczy prędkości,
2) Na czas montażu słupków oraz radarowych wyświetlaczy prędkości, opracować projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem Starosty Wielickiego,
3) Dostarczyć i zamontować 13 konstrukcji wsporczych do montażu radarowych wyświetlaczy prędkości,
4) Dostarczyć i zamontować 13 radarowych wyświetlaczy prędkości (w tym 6 Wyświetlaczy winno posiadać zdolność rejestracji statystyk o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości z okresu minimum 2 tygodni)
5) Przeprowadzić instruktaż dla przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i wyposażenia radarowych wyświetlaczy prędkości,
6) Przekazać Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, dokumentów gwarancji producenta,
7) Przedstawić raport z radarowych wyświetlaczy prędkości w zakresie wyników natężenia ruchu za okres 1 miesiąca od montażu. (raport miesięczny – dotyczy wyświetlaczy prędkości posiadających zdolność rejestracji statystyk o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości),
8) W okresie gwarancji wykonanie przeglądów gwarancyjnych.

3.4 Wykaz lokalizacji montażu Wyświetlaczy prędkości



Orientacyjne lokalizacja przedstawia
Załącznik 1 Orientacyjny wykaz lokalizacji radarowych wyświetlaczy prędkości
Lokalizacja dróg powiatowych:
https://zdp.wieliczka.pl/drogi/wykaz-drog/

3.5 Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.), przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 784) oraz Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U.2019.2310.)
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr B1 opis przedmiotu zamówienia. W załączniku wyszczególniony został zakres zamówienia podstawowego oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, oraz kosztorys ofertowy załącznik A1 do SWZ.
3.7 Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji. Maksymalny zakres robót wynikających z prawa opcji obejmuje ilości robót określone jako część zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji.
3.14 Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego.
3.15 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.16 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.17 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres: min 20 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:
Komisja sprawdzając oferty stwierdziła, iż postępowanie jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia.
We wzorze kosztorysu ofertowego Zamawiający zamieścił kolumny umożliwiające wpisanie „marka, typ, model” oferowanego sprzętu elektronicznego tj. radarowych wyświetlaczy prędkości oraz urządzeń do pomiaru natężenia ruchu, nie wykreślił jednak tych danych w pozycjach kosztorysu ofertowego nr 1,2,3,6,7,8 których te dane nie dotyczą.
Ponadto Zamawiający nie doprecyzował zapisów w SWZ dotyczących uzupełnienia kosztorysu ofertowego o parametry marka typ model. Zapisy są ogólne w pkt. 20.15 SWZ o sporządzeniu oferty, oświadczeń i dokumentów zgodnie z załączonymi formularzami do SWZ, wypełnić zgodnie co do opisu kolumn i wierszy.
Poprzez niedoprecyzowane zapisów w SWZ Zamawiający naruszył art. 16 zgodnie z którym postępowanie winno być prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji, oraz równe traktowanie wykonawców, w sposób przejrzysty i proporcjonalny.
Zamawiający nie ma możliwości porównania ofert w sposób zapewniający uczciwą konkurencję.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188577,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626808,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.