eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kêdzierzyn-Ko¼le › Przebudowa ulicy Z³otniczej w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Ko¼lu z ulicami przyleg³ymi".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Z³otniczej w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Ko¼lu z ulicami przyleg³ymi".

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kêdzierzyn-Ko¼le - Urz±d Miasta

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kêdzierzyn-Ko¼le

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Z³otniczej w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Ko¼lu z ulicami przyleg³ymi".

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57222d8f-b8f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00120881

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021803/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Remont i przebudowa ul. Z³otniczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-
01df-4c59-b90f-a767d9826443

1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl lub za po¶rednictwem poczty
elektronicznej na adresy wskazane poni¿ej, z zastrze¿eniem, ¿e ofertê sk³ada siê tylko za po¶rednictwem platformy e-ProPublico.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê i wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych dokumentów zosta³y
opisano w rozdziale 13 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: 1) sta³y dostêp do sieci Internet, 2) posiadanie
dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), 3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux, 4) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera), 5) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .xml.zip., .rar,.txt.
3. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w
formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2) dokumenty sporz±dzone i
przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem
elektronicznym w formacie XAdES; 3) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-
2 (lub wy¿szego).
4. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) za³±czony i przes³any przez
Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na
serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; 2)
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”; 3) o terminie przes³ania decyduje czas
pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
5. O¶wiadczenie woli wyra¿one w postaci elektronicznej jest z³o¿one innej osobie z chwil±, gdy wprowadzono je do ¶rodka
komunikacji elektronicznej w taki sposób, ¿eby osoba ta mog³a zapoznaæ siê z jego tre¶ci±.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
7. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie
elektronicznej (podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy
Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Kêdzierzyn-Ko¼le, z siedzib± przy ul. Grzegorza Piramowicza
32, 47-200 Kêdzierzyn-Ko¼le, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338;
2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Kêdzierzyn-Ko¼le: 47-200 Kêdzierzyn-Ko¼le, ul.
Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e Spó³ka Datacomp Sp. z o.o. z siedzib± w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka
D±browskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako w³a¶ciciel Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-
ProPublico.pl/, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011
nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ
publicznych;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. 8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
2. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2023.AH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach niniejszego postêpowania przewiduje siê do realizacji zakres robót obejmuj±cy remont ul. Z³otniczej od skrzy¿owania z ul. Konopnickiej i ul. Boñczyka w Kêdzierzynie-Ko¼lu, a w szczególno¶ci:
1) remont drogi;
2) budowê systemu odwodnienia;
3) budowê sieci wodoci±gowej;
4) oznakowanie ulic;
5) budowê o¶wietlenia drogowego;
6) budowê przy³±czy kanalizacji deszczowej;
realizowan± w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy, sporz±dzony przez: DROG-PLAN Przemys³aw D³uba³a, 49-200 Grodków z siedzib± przy ul. Styki 5/2.
2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzglêdniaj±cej zmianê u¿ytkowania gruntów;
2) Kompleksow± obs³ugê geodezyjn± wraz z powykonawcz± inwentaryzacj± geodezyjn± w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na no¶niku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. Format i zawarto¶æ plików zawieraj±cych pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma byæ do³±czona informacja o zastosowanym uk³adzie wspó³rzêdnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny byæ rozdzielone wg bran¿ na warstwy i opisane zgodnie z instrukcj± techniczn± K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikê obiekty o¶wietlenia ulic - o ile wystêpuj± – winny byæ opisane nastêpuj±cymi warstwami: kable przy³±czy nn. – polilinia1),/ kable obwodów o¶wietleniowych – polilinia1), rury os³onowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt2), szafki o¶wietlenia ulicznego - prostok±t2) gdzie1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr okre¶lonym w dokumentacji projektowej;
3) Dostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentacji geodezyjnej, zawieraj±cej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapê, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapê opatrzon±, z uwzglêdnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzul± urzêdow±, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowi±c± potwierdzenie przyjêcia do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta zosta³a sporz±dzona, albo o¶wiadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;
4) Organizacjê, zagospodarowanie i likwidacjê placu budowy;
5) Zajêcie pasa drogowego i koszty z tym zwi±zane;
6) Regulacjê wszystkich elementów obcych takich jak: studnie teletechniczne, studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuwy, skrzynki wodoci±gowe, gazowe, kraty okienek piwnicznych, hydranty, parkomaty i inne;,
7) Przed wej¶ciem na plac budowy powiadomienie mieszkañców o terminie oraz utrudnieniach wynikaj±cych z realizacji zadania;
8) Zapewnienie w sposób ci±g³y mieszkañcom, s³u¿bom komunalnym i ratunkowym dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót;
9) Sporz±dzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegaj±cej w szczególno¶ci na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczêciem robót. Inwentaryzacje Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu w wersji elektronicznej na no¶niku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
10) Remonty i naprawê zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objêtych zakresem projektu;
11) Sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± sporz±dzenia takiego planu;
12) Próby i odbiory z udzia³em wymaganych instytucji pañstwowych, inwestora i u¿ytkownika;
13) Prace z w pobli¿u sieci teletechnicznych nale¿y prowadziæ zgodnie z uzgodnieniami ORANGE POLSKA do projektu oraz uwzglêdniæ poniesienie kosztów z tym zwi±zanych;
14) Prace z zakresu sieci elektroenergetycznych nale¿y prowadziæ zgodnie z uzgodnieniami z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. do projektu oraz uwzglêdniæ poniesienie kosztów z tym zwi±zanych;
15) Sporz±dzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na pi¶mie w³a¶ciwych s³u¿b o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);
16) Wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu po realizacji zadania i poinformowanie na pi¶mie w³a¶ciwych s³u¿b o jej wprowadzeniu (w wymaganym przepisami terminie);
17) Prace w pobli¿u sieci gazowych nale¿y prowadziæ zgodnie z uzgodnieniami Polskiej Spó³ki Gazownictwa do projektu oraz uwzglêdniæ poniesienie kosztów z tym zwi±zanych;
18) Prace w pobli¿u sieci ciep³owniczych nale¿y prowadziæ zgodnie z uzgodnieniami MZEC do projektu oraz uwzglêdniæ poniesienie kosztów z tym zwi±zanych;
19) Przy pracach z zakresu kanalizacji i wodoci±gów: kamerowanie sieci i uwzglêdnienie wymogów MWiK zawartych w uzgodnieniach do projektu oraz kosztów z tym zwi±zanych;
20) Poniesienie wszystkich kosztów wynikaj±cych z warunków i decyzji instytucji w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot umowy;
21) Zagospodarowanie odpadów powsta³ych przy realizacji robót objêtych niniejsz± umow± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi gospodarki odpadami. Z tego te¿ wzglêdu:
a) Odpady - w tym równie¿ wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozosta³o¶ci typu gruz, z³om, pnie, korzenie, karpiny itp. - nale¿y bez zbêdnej zw³oki wywie¼æ na Regionaln± Instalacjê Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazaæ przedsiêbiorcy posiadaj±cemu zezwolenie na transport odpadów,
b) Sk³adowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materia³ów nadaj±cych siê do odzysku jest mo¿liwe w okresie nie d³u¿szym ni¿ termin realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Nie pó¼niej ni¿ w dniu zawiadomienia o zakoñczeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowi±zany udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób zagospodarowania powsta³ych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiaj±c Zamawiaj±cemu kartê przekazania odpadu na ilo¶æ nie mniejsz± ni¿ wynika to z przedmiaru lub wyja¶niaj±c pisemnie ewentualn± ró¿nicê;
22) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcê gwarancji wymaganych przegl±dów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urz±dzeñ na obiekcie (min. in. o¶wietlenia, szafek o¶wietleniowych) oraz czynno¶ci konserwacyjnych tych urz±dzeñ, warunkuj±cych utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcê;
23) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania nastêpuj±cych materia³ów pochodz±cych z rozbiórki takich jak: kostka chodnikowa, krawê¿niki, obrze¿a betonowe, kostka kamienna itp. W zwi±zku z czym nale¿y przewidzieæ czysty sposób ich demonta¿u z obiektu budowlanego umo¿liwiaj±cy ponowne ich wykorzystanie oraz nie nale¿y ich utylizowaæ lub przekazywaæ przedsiêbiorcy posiadaj±cemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
24) Decyzjê co do ponownego wykorzystania materia³ów pochodz±cych z rozbiórki podejmie Inspektor Nadzoru w trakcie przekazania placu budowy dokonuj±c stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy. Materia³y winny byæ umieszczone na paletach i przygotowane do transportu.
25) Przewiezienie materia³ów pochodz±cych z rozbiórki a nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania na miejsce sk³adowania wskazanego przez Inwestora, na odleg³o¶æ do 10 km le¿y po stronie Wykonawcy.
26) Po³±cznie wykonywanych chodników i nawierzchni jezdni z istniej±c± infrastruktur± (chodnikami i jezdniami) Rynku, ul. Boñczyka i ul. Planetorza.
27) Uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót.
28) Wykonawca uwzglêdni dodatkowo wszelkie warunki konserwatorskie, o których mowa pozwoleniu Nr 17/2021 z dnia 11.06.2021r. znak KZ.4123.117.2021.GN Starosty Kêdzierzyñsko Kozielskiego oraz Nr 18/2021 znak z dnia 11.06.2021r. znak KZ.4123.118.2021.GN Starosty Kêdzierzyñsko Kozielskiego.
29) W zakresie robót drogowych Zamawiaj±cy wymaga zastosowania do spoinowania nawierzchni jezdni z kostki kamiennej szybkosprawnej fugi mineralnej do spoinowania powierzchni brukowej o parametrach nie gorszych ni¿ wyszczególnionych w za³±czniku nr 5.
3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia: roboty budowlane drogowe; roboty budowalne elektroenergetyczne; roboty budowlane sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy.

4. Wymagania wynikaj±ce z ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy wymaga, aby ³±czny udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi³ co najmniej 10%. Zasady obliczania udzia³u pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena ca³kowita brutto [z³]

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 pkt
gdzie:
- Cmin – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof – cena badanej oferty

2 Okres gwarancji [miesi±ce]- min. 36 max oceniany 60 miesiêcy
Liczba punktów = (Gof/G max ) * 100 * waga
gdzie:
- Gof – gwarancja badanej oferty
- G max - najd³u¿szy spo¶ród wszystkich okres gwarancji

Uwagi:Termin gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach.
W przypadku, gdy Wykonawca okre¶li okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy to Zamawiaj±cy do obliczeñ bêdzie przyjmowa³ okres wynosz±cy 60 miesiêcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie.
Zamawiaj±cy odrzuci oferty, które bêd± zak³ada³y gwarancjê krótsz± ni¿ 36 miesiêcy.
W przypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiaj±cy odrzuci ofertê.
Pozosta³e oferty otrzymaj± liczbê punktów wynikaj±c± z liniowej zale¿no¶ci.
3 Termin realizacji zamówienia [dni] nie krócej ni¿ 120 dni kalendarzowych, a nie d³u¿ej ni¿ 180 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy (minimalny oceniany 120 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy)

Liczba punktów = (T min/Tof) * 100 * waga
gdzie:
-T min -warto¶æ najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
-T of -warto¶æ badanej oferty

Uwagi: Termin wykonania nale¿y podaæ w dniach, licz±c od daty przekazania placu budowy. Zamawiaj±cy odrzuci oferty, które bêd± zak³ada³y termin wykonania d³u¿szy ni¿ 180 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
W przypadku, gdy Wykonawca okre¶li termin realizacji krótszy ni¿ minimalny, Zamawiaj±cy do obliczeñ bêdzie przyjmowa³ termin minimalny, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzglêdnieniem terminu zadeklarowanego w ofercie.
W przypadku nie podania w ofercie któregokolwiek z terminów Zamawiaj±cy odrzuci ofertê.
Pozosta³e oferty otrzymaj± liczbê punktów wynikaj±c± z liniowej zale¿no¶ci.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci techniczna lub zawodowa.

I. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy (w tym okresie) wykona³ nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³:
- roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy pasa drogowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³ brutto.
Warunek mo¿na wykazywaæ w ramach maksymalnie 3 umów – z potwierdzeniem ich nale¿ytego wykonania;
- roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci w zakresie kanalizacji deszczowej lub sieci wodoci±gowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³.
Warunek mo¿na wykazywaæ w ramach maksymalnie 2 umów – potwierdzeniem ich nale¿ytego wykonania.
- min. 1 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy o¶wietlenia ulicznego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto – z potwierdzeniem ich nale¿ytego wykonania.

Uwaga: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ us³ugê (zakres), w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spe³niaæ wymogi Zamawiaj±cego.

Do przeliczenia wszystkich warto¶ci finansowych, a wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Wykonawca zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postepowania. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod nastêpuj±cym adresem: http://www.nbp.pl/.

II. Wykonawca wska¿e osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, które spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:
1) min. jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±ca:
- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej;
- do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy na min. 3 zadaniach.
Posiadaj±ca aktualne za¶wiadczenie z PIIB
2) min. jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót w zakresie robót elektrycznych posiadaj±ca:
- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
- do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. 3 zadaniach.
Posiadaj±ca aktualne za¶wiadczenie z PIIB
3) min. jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót w zakresie robót sanitarnych posiadaj±ca:
- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych
- do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. 3 zadaniach.
Posiadaj±ca aktualne za¶wiadczenie z PIIB

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedn± osobê wymaganych uprawnieñ budowlanych.

Wskazane wy¿ej uprawnienia budowlane powinny byæ wydane na podstawie:
a) Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub
b) odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia w zakresie odpowiadaj±cym powy¿szym wymaganiom, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Ilekroæ powy¿ej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: z ustaw± o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 220 z pó¼n. zm.) oraz Ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1117 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W zakresie potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ);
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty nale¿y z³o¿yæ:
1) Formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór o ¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ).
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli dotyczy (wzór o ¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2a do SWZ).
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy.
Wymagana forma – pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 11.1.3.
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym).
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów - wskazany w pkt 7.3 oraz 7.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
7) dowód wniesienia wadium.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu rejestrowego, o których mowa w pkt 11.1.3) SWZ, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Zapisy pkt 11.1.4) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zapisy pkt 11.1.3), 11.1.4) i 11.2 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 25 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³ 00/100 PLN).
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP Kêdzierzyn-Ko¼le 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy Pzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 14.8, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i 6.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi i precyzowaæ zakres umocowania. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
7. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, dlatego dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia sk³adaj± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani do zawarcia umowy cywilnoprawnej okre¶laj±c± rolê i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich wspó³dzia³ania podczas realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia wy¿ej wskazanej umowy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegó³owe zasady wprowadzania zmian okre¶lone zosta³y w PPU.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59- b90f-a767d9826443

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-20

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

A. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
B. Termin realizacji zamówienia.
1) Zamówienie nale¿y zrealizowaæ w terminie nie d³u¿szym ni¿ 180 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy (minimalny oceniany 120 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy).
2) Przekazanie placu budowy do 90 dni kalendarzowych licz±c od daty zawarcia umowy.
3) Okres gwarancji wynosi min. 36 miesiêcy, max 60 miesiêcy, licz±c od dnia protoko³u odbioru koñcowego.
4) Okres rêkojmi za wady wynosi 5 lat licz±c od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane (protokó³ odbioru koñcowego).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.